English

مدیران انضباط مالی و صیانت از بیت‌المال را سرفصل برنامه‌های خود قرار دهند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: انضباط مالی، صیانت از بیت‌المال و تکریم ارباب رجوع سرفصل برنامه‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی در استان باشد.

مدیران انضباط مالی و صیانت از بیت‌المال را سرفصل برنامه‌های خود قرار دهند
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی روز چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی، افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند در مواجهه با حقوق بیت المال مسئولانه عمل کنند و همواره خود را پاسخگو بدانند.

وی ادامه‌ داد: دفاع از حقوق عمومی در چارچوب مقررات موجب تحقق نظم، امنیت، جلب اعتماد عمومی و تقویت دلگرمی مردم به نظام اسلامی است که باید مورد توجه مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: نظارت بر امور، برنامه‌محوری، حرکت در راستای مناسب وظایف و اخلاص و ایمان از اموری است که باید همواره در دستور کار مدیران قرار داشته باشد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در بخش دیگری از سخنان خود سعادت، رستگاری و پیروزی را در سایه پاکی نفس، تقوا و پرهیز از گناه عنوان کرد و گفت: تزکیه نفس ، به معنای پاکی و طهارت نفس از تمام رذائل اخلاقی و آراستگی بشر به فضائل اخلاقی بوده و خداوند متعال در آیات بسیاری به اهمیت و ضرورت آن برای رسیدن به کمال اشاره کرده است.

وی بیان کرد: تزکیه نفس و تطهیر آن از گناه و معصیت آثار مطلوبی برای فرد و جامعه داشته که می‌توان به رستگاری فرد در دنیا و آخرت، جلب محبت و خشنودی خداوند و کسب اجر و پاداش اخروی برای مومنانی که قلوب خود را از آلودگی‌ها و گناهان تزکیه نموده و اعمال صالح انجام می‌دهند، اشاره کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: شهوت ها و احساسات بی ارزش و زود گذر، انسان را از محضر خداوند دور و فضائل اخلاقی را در او از بین برده و مسلمانان با گرامی داشتن نفس و منزلت خود، آلودگی‌ها و معصیت‌ها را از خویش دور می‌نمایند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه سخنان خود یاس و ناامیدی را جزو بزرگترین گناهان عنوان کرد و گفت: عنصر امید بزرگترین عامل تحرک، تلاش و ادامه حیات در میان انسان‌ها به حساب می آید و بدون آن رکود، ایستایی، ناامیدی و پوچ گرایی انسان را به پرتگاه سقوط می‌رساند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار کرد: جبهه مقاومت در گذشته قدرت آنچنانی نداشت، اما امید به الطاف خداوند باعث شد که اکنون به عنوان یک قدرت بی چون و چرا مقابل اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار بایستد.

وی با اشاره به هشتم شوال و سالگرد تخریب قبور مطهر ائمه بقیع در سال ۱۳۴۴ قمری بیان کرد: هدف کلی این جرائم از بین بردن آثار اسلامی و تفرقه بین مسلمانان است که نتیجه‌ای جز تضعیف اسلام ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: وهابیت پس از به دست گیری مکه، با توجیه اینکه هر گونه مقبره و بارگاه به عنوان شرک محسوب می‌شود، دست به تخریب قبور امام حسن مجتبی(ع)، امام صادق(ع)، امام باقر(ع) و امام سجاد(ع) و چند تن از شخصیت‌های برجسته دنیای اسلام زد.

وی اضافه کرد: تخریب قبور ائمه بقیع در هشتم شوال را باید یکی از نقاط تاریک تاریخ سیاسی و فکری تفکر وهابیت برشمرد که در کنار اقدامات تفرقه افکنانه و ایجاد انحطاطات فکری، منجر به بدبینی و تنفر جامعه اسلامی از سردمداران و پیروان این فرقه شده است.

کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی هر ۲ هفته یکبار روزهای چهارشنبه در محل بیت نماینده ولی فقیه در این استان برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه