English

در پی حوادث چهارشنبه آخر سال؛

قطع دست نوجوان زرندیه‌ای

سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: دست نوجوان ۱۷ ساله در شهرستان زرندیه به علت انفجار مواد محترقه از مچ قطع شد.

قطع دست نوجوان زرندیه‌ای
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، بهرام صیدی بامداد چهارشنبه در گفت وگویی اظهار کرد: تاکنون ۳۲ نفر بر اثر حوادث چهارشنبه سوری در شهرستان های ساوه و زرندیه مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند که یک مورد از آنان قطع عضو یک نوجوان ۱۳ ساله است.

وی با بیان اینکه دست این نوجوان ۱۷ ساله از مچ قطع شده و در بیمارستان امام رضا(ع) زرندیه بستری است یادآور شد: ۱۱ مورد از آسیب دیدگی ها چشمی بوده و بقیه نیز از ناحیه سر و گردن و سایر اعضای بدن آنان است و برخی از مصدومان در بیمارستان‌های ۲ شهرستان در حال مداوا هستند.

وی افزود: سال گذشته نیز در این شهرستان ها ۴۰ نفر در جریان برگزاری آیین چهارشنبه سوری و حوادث مربوط به آن مصدوم شده بودند.

صیدی گفت: از صبح امروز تمام نیروهای اورژانس این دانشکده در پایگاه‌های سیار و ثابت برای خدمت رسانی ویژه حوادث چهارشنبه آخر سال در شهرستان های ساوه و زرندیه در آماده باش کامل هستند.

وی اضافه کرد: نیروهای این مرکز در کنار ۲۱ پایگاه امدادی ۱۱۵ در شهرستان های ساوه و زرندیه یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲ گروه سیار متورلانس نیز در مناطق پر ازدحام لز جمله جاده یولاق و بام ساوه مستقر هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه