English

مدیر خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه مرکزی:

انتقال ۵۰ میلیارد لیتر نفت خام و فرآورده‌های نفتی در سال جاری

مدیر خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه مرکزی گفت: حدود 50 میلیارد لیتر نفت خام و فرآورده‌های نفتی درسال جاری منتقل شده است.

انتقال 50  میلیارد لیتر نفت خام و فرآورده‌های نفتی در سال جاری
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه مرکزی گفت: حدود ۵۰ میلیارد لیتر نفت خام و فرآورده‌های نفتی درسال جاری از خطوط لوله و مخابرات منطقه مرکزی منتقل شده است.

علی‌اکبر فضلی‌خانی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهارکرد: ۳۰ میلیارد لیتر نفت خام و ۲۰ میلیارد لیتر فراورده‌های نفتی از ابتدای امسال تاکنون از خطوط لوله و مخابرات منطقه مرکزی منتقل شده است.

وی در ادامه افزود: انتقال این مواد با توجه به اضافه شدن یک خط جدید، نسبت به مدت مشابه قبل، افزایش حدود پنج درصدی را نشان می‌دهد.

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه مرکزی بیان داشت: ۸ میلیارد لیتر از فرآورده‌های نفتی، در انبارهای همدان، لرستان، مرکزی و قم، به صورت فرآورده صورت گرفته است.

فضلی‌خانی با اشاره به اینکه بیشتر فرآورده‌ها توسط خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه مرکزی، نفت گاز و بنزین منتقل شده است، گفت: مخابرات منطقه مرکزی با استفاده از تجهیزات به روز، با حداکثر ضریب اطمینان و حداقل تأخیر ارتباطی، کارآمدترین خدمات مخابرات صنعتی را ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: مخابرات منطقه مرکزی با استفاده از به روزترین تجهیزات، با حداکثر ضریب اطمینان و حداقل تاخیر ارتباطی، ارایه دهنده کارآمدترین خدمات مخابرات صنعتی است.

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه مرکزی ادامه داد: یک‌هزار و ۷۵۰ کیلومتر خط نفت خام و خطوط لوله و مخابرات در این منطقه وجود دارد که حدود ۵۰۰ کیلومتر نفت خام و مابقی فرآورده‌های نفتی است.

فضلی‌خانی افزود: مراکز انتقال نفت به صورت مستمر پایش و نمونه‌برداری می‌شود.

وی در ادامه بیان داشت: سالانه بیش از ۵۸ میلیارد لیتر نفت خام و انواع مواد نفتی توسط خطوط لوله در منطقه مرکزی جابجا می‌شود.

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه مرکزی اظهارداشت: شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ۱۲ منطقه در سطح کشور دارد که یکی از آنها منطقه مرکزی است که پنج استان را شامل می‌شود.

فضلی‌خانی بیان کرد: پیکرانی هوشمند در خطوط از برنامه‌های مهم و سال آینده خطی از شازند به قم تا تهران حکمرانی هوشمند می‌شود که در راستای آن، نقطه به نقطه خط مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه امسال با اقدامات پیشگیرانه، سرقتی در انشعابات این منطقه صورت نگرفته، گفت: خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه مرکزی در ۱۲ منطقه کشور، برای سارقین ناامن‌ترین و برای کارکنان امن‌ترین‌ منطقه است.

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه مرکزی گفت: یک‌هزار و ۷۰۰ کیلومتر مسیر خطوط لوله انتقال نفت خام و فرآورده‌های نفتی این منطقه به صورت ۲۴ ساعته صیانت و حفظ ایمنی می‌شود.

فضلی خانی افزود: اکنون سوخت رسانی به ۲۱ نیروگاه کشور از طریق خطوط لوله نفت انجام می‌شود و باید اذعان داشت خطوط لوله نفت اکنون پاسخگوی تولیدی‌ها و انتقالات نفت خام است.

وی بیان داشت: خط لوله جدید طراحی شده از اندیمشک به پالایشگاه مختص انتقال نفت خام ترش است که اکنون با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی همراه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه