English

علیرضا استادی در جشنواره فیلم فجر استان مرکزی حضور یافت

علیرضا استادی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، شامگاه جمعه در حاشیه برگزاری پنجمین روز از جشنواره فیلم فجر استان مرکزی در نشست «انتقال تجربه» در محل پردیس سینمایی پروین اعتصامی هتل امیرکبیر اراک حضور یافت.

علیرضا استادی در جشنواره فیلم فجر استان مرکزی حضور یافت
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، علیرضا استادی در این نشست گفت: این استان به عنوان استان مفاخر پرور کشور، زادگاه بسیاری از هنرمندان و نقش آفرینان حوزه سینما و تلویزیون است.

وی افزود: وجود پردیس سینمایی پروین اعتصامی هتل امیرکبیر اراک یکی از مجهزترین و مدرنترین پردیس های سینمایی کشور است اما با توجه به اینکه این استان مرکزی پرورش دهنده هنرمندان موفق کشور است، قابلیت داشتن چندین مجموعه فرهنگی و هنری را دارد.

بازیگر فیلم آغوش باز تاکید کرد: به طور حتم وجود مراکز فرهنگی استان مرکزی نشان از توجه مدیران و متولیان فرهنگ و ارشاد استان به رفع مشکلات فرهنگی و پاسخ به مطالبات مخاطبان این حوزه دارد.

استادی تصریح کرد: مردم فهیم و فرهنگ دوست کشور ما که دارای فرهنگ فنی ایرانی اسلامی است،لایق بهترین‌ها هستند و در این راستا نیازمند مراکز خوب فرهنگی با امکانات به روز، پردیس های سینمایی است و گالری‌های استاندارد هستیم که باید مورد توجه متولیان امر قرار بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه