English

بهینه‌سازی ۲ هزار و ۴۰۰ موتورخانه در استان مرکزی

مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت گاز استان مرکزی گفت: ۲ هزار و ۴۰۰ موتورخانه مشترکین واحدهای مسکونی، تجاری، اداری، آموزشی و گردشگری این استان با هدف مدیریت مصرف، بهینه‌سازی شد.

بهینه‌سازی ۲ هزار و ۴۰۰ موتورخانه در استان مرکزی
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، «مهدی کمال‌آبادی‌فراهانی» روز پنجشنبه در گفت و گویی افزود: این تعداد موتورخانه از مجموع ۶ هزار و ۷۰۰ واحد موتورخانه است که بهینه‌سازی مصرف در آنها انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: تشخیص و رفع عیوب موجود، عایقکاری و صدور گواهینامه معاینه فنی موتورخانه‌ها از جمله اقداماتی است که در این طرح پیش‌بینی شد.

وی ادامه داد: مشترکان با ثبت نام و انتخاب مجریان ذیصلاح معرفی شده در سامانه بهسازی موتورخانه‌ها به آدرس https://goc.nigc.ir توافقنامه اجرای عملیات بهسازی را منعقد و پس از آن موتورخانه توسط شرکت‌های بازرسی دارای مجوز از سازمان ملی استاندارد مورد بازرسی کامل قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی گفت: با رفع نواقص موتورخانه، انجام عایقکاری و تنظیم مشعل گواهینامه معاینه فنی موتورخانه صادر می‌شود و مشترکان در این طرح تا سقف یارانه تخصیص یافته، هیچگونه هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند.

کمال‌آبادی افزود: این طرح علاوه بر کاهش میزان مصرف گاز و کمک به توزیع متوازن گاز در سطح کشور، به کاهش آلودگی‌های ناشی از سوخت گاز در مشعل‌ها نیز کمک می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه