English

رشد ۲۴۰ درصدی مصرف گاز استان مرکزی

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی گفت: مصرف گاز خانوار این استان در فصل سرد ۲۴۰ درصد رشد داشته که نیازمند مصرف بهینه از سوی مشترکان است.

رشد ۲۴۰ درصدی مصرف گاز استان مرکزی
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، مهدی کمال آبادی فراهانی روز چهارشنبه در همایش همیاران گاز شهرستان ساوه اظهار کرد: هم اکنون مصرف روزانه گاز استان مرکزی به بیش از ۲۲ میلیون متر مکعب در روز رسیده که ۳۰ درصد آن به بخش خانگی تخصیص یافته است.

وی اضافه کرد: مصرف گاز در بخش خانوار نسبت به فصل گرم امسال از ۲۴۰ درصد رشد برخوردار است که با توجه به محدویت های انرژی و اهمیت آن در مناطق سردسیر کشور مصرف بهینه مهمترین انتظار از مشترکان است.

کمال آبادی فراهانی با بیان اینکه چهارمین استان کشور در بخش تخصیص گاز به عنوان انرژی پاک به بخش صنعت هستیم افزود: همچنین استان مرکزی اولین استان سبز در حوزه گازرسانی با برخورداری ۱۰۰ درصدی مناطق شهر و ۹۹.۸ درصدی خانوار کل استان از این خدمت است.

وی گفت: تا کنون در ۳۵ شهر و یک هزار و ۲۰ روستای این استان عملیات گازرسانی انجام شده و در دهه فجر نیز بیست و یکمین و بیست و دومین روستای استان در روستاهای پنگ آباد و حریقان نیز به شبکه توزیع متصل می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی اضافه کرد: هم اکنون در این استان ۶۱۶ هزار مشترک وجود دارد که ۶ هزار و ۷۰۰ مورد آن صنعتی در ۵۰ شهرک و ناحیه صنعتی و گلخانه های مکانیزه است.

وی با اشاره به جذب همیار گاز برای الگوسازی و توسعه فرهنگ مصرف بهینه انرژی افزود: همیاران گاز از بین دانش آموزان جذب می شود که جامعه هدف ما برای این برنامه استفاده از توان تمام دانش آموزان استان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه