English

پیشرفت ۸۰ درصدی استخر قهرمانی بسیج اراک در دولت سیزدهم

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی گفت: پیشرفت استخر بسیج اراک با تخصیص اعتبارات سفر هیات دولت سیزدهم به این استان، به ۸۰ درصد رسیده و در سال آتی به بهره‌برداری می‌رسد.

پیشرفت ۸۰ درصدی استخر قهرمانی بسیج اراک در دولت سیزدهم
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، نوربخش عسکری روز دوشنبه در حاشیه بازدید از این طرح عمرانی در گفت و گویی افزود: پروژه استخر قهرمانی بسیج اراک جزو طرح‌های ملی است که عملیات اجرایی آن در سال ۹۴ آغاز شد و تا قبل از سفر رئیس جمهور به استان مرکزی در تیرماه ۱۴۰۱، تنها ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

وی بیان کرد: حجم عملیات این طرح پنج هزار و ۳۰۰ مترمربع است و شامل استخرهای شنا، شیرجه، استخر گرم کردن برای شنا، واترپلو، استخر گرم کردن برای مسابقات واترپلو، سالن‌های بدنسازی، تی آر ایکس، لابی و سکوهای تماشاچیان، اتاق اپراتور پخش تلویزیونی و اتاق تجهیرات غواصی است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی ادامه داد: تکمیل این استخر برای شهر اراک ضروری است و با تکمیل آن، توانایی میزبانی مسابقات ملی و بین‌المللی به میزبانی این استان فراهم می‌شود.

عسکری اظهار کرد: تاکنون برای این پروژه ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و پیش‌بینی می‌شود تا تکمیل و بهره‌برداری، به ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز داشته باشد.

وی گفت: زمان بهره‌برداری از این پروژه در اواسط سال ۱۴۰۳ پیش‌بینی شده و عملیات باقیمانده شامل محوطه‌سازی، انشعابات و نصبیات تکمیلی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه