English

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی :

۸ روستای شهرستان کمیجان از آب شرب سالم و پایدار بهرمند خواهند شد

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از پیشرفت 80 درصدی مجتمع آبرسانی فخر الدین عراقی و بهره‌مندی بیش از 1100 نفر از مشترکین در روستا های شهرستان کمیجان از آب شرب سالم و پایدار در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

8 روستای شهرستان کمیجان از آب شرب سالم و پایدار بهرمند خواهند شد

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، حشمت اله عباسی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با اعلام این خبر اظهار داشت: با بهره‌برداری از مجتمع آبرسانی فخر الدین عراقی در شهرستان کمیجان 8  روستا با یک هزار و 100 نفر از آب شرب سالم و پایدار بهرمند خواهند شد.

 مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با اشاره به ساخت یک باب ایستگاه پمپاژ و  اجرای 30 کیلومتر اصلاح و توسعه خط انتقال آب در این پروژه تصریح کرد: ساخت یک باب مخزن ذخیره آب با ظرفیت 500 متر مکعب، حفر و تجهیز دو حلقه چاه آب با مجموع آب‌دهی 40 لیتر در ثانیه  و اجرای 7.5  کیلومتر خط انتقال آب از دیگر اقداماتی است که در راستای اجرای این طرح در حال انجام است.

وی اعتبار این پروژه را 660 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود : طرح‌های مختلفی برای تامین پایدار آب در شهرها و روستاهای استان مرکزی در دست اجراست که با جذب به موقع اعتبارات اماده بهره برداری خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه