English

به همت هیات رزمی شهرستان اراک انجام شد ؛

تجلیل از قهرمان خردسال مسابقات کشوری انجمن او اسپرت

با حضور مسیئولین حوزه ورزش شهرستان اراک از قهرمان خردسال رشته او اسپرت هیات رزمی شهرستان اراک تجلیل شد.

تجلیل از قهرمان خردسال مسابقات کشوری انجمن او اسپرت

به گزارش خبرگزاری موج، غلامحسن اکبری رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک در این مراسم که در دبستان آیت الله غفاری شهر اراک برگزار شد گفت: تشویق کودکان و خردسالان اثرات مطلوبی در روحیه آنان دارد که میتواند باعث افزایش میل به ورزش حرفه‌ای در این عزیزان شود .

اکبری ادامه داد: هفته تربیت بدنی فرصت مناسبی است تا از همه فعالان عرصه ورزش در حوزه های مختلف تقدیر کرد .

وی اضافه کرد: استعدادیابی در کودکان و اجرای برنامه های تشویقی و حمایتی در هیات های ورزشی میتواند باعث افزایش میل به انجام ورزش حرفه ای در خانواده ها شده و باعث  کادرسازی و تقویت نسل آینده در حوزه ورزش شود.

رضابراتی،رییس هیات رزمی شهرستان اراک نیز در این برنامه گفت : کادرسازی و استعداد یابی دو موضوع فراموش نشدنی برای هیات رزمی است که در سال جاری این دو مهم تقویت خواهد شد.

وی اضافه کرد:در حال حاضر هیات رزمی شهرستان اراک در حال طراحی برنامه ای برای برگزاری دوره های استعداد یابی در مدارس ابتدایی است که با همکاری آموزش و پرورش محقق خواهد شد.

دراین مراسم که با حضور مسئولین آموزش و پرورش ، انجمن اولیا و مربیان ، خانواده ها و دانش آموزان دبستان آیت الله غفاری اراک برگزار شد از ورزشکار دانش آموز ، محراب رئیسی قهرمان ورزشهای با مانع انجمن اواسپرت در مسابقات کشوری با اهدا لوح توسط مسئولین ورزش تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه