English

پیام مشترک نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار مرکزی به مناسبت تاسیس سازمان ملی استاندارد ایران

آیت‌الله دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و فرزاد مخلص‌الائمه استاندار مرکزی به مناسبت هفته استاندارد و یکصدمین سالگرد تاسیس سازمان ملی استاندارد ایران، پیام تبریک مشترکی صادر کردند.

پیام مشترک نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار مرکزی به مناسبت تاسیس سازمان ملی استاندارد ایران

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، آیت‌الله دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و فرزاد مخلص‌الائمه استاندار مرکزی به مناسبت هفته استاندارد و یکصدمین سالگرد تاسیس سازمان ملی استاندارد ایران، پیام تبریک مشترکی صادر کردند.

متن پیام تبریک به این شرح است: 

بی‌تردید همه سازمان‌ها با بهره‌گیری از استانداردها می‌توانند بهره‌وری سازمانی را ارتقا بخشند و تجاری‌سازی دانش، جهش اقتصادی و توجه به موضوع مهم اقتصاد مقاومتی از مسیر افزایش پوشش استاندارد برای محصولات و ترویج آن میسر خواهد بود.

در کشور ایران اسلامی، یکصد سال از تاسیس سازمانی بسیار مهم و تاثیرگذار و سرنوشت‌ساز در اقتصاد و زندگی مردم به‌نام سازمان ملی استاندارد ایران می‌گذرد و این سازمان همگام با سازمان‌های بین‌المللی در زمینه کیفیت، ایمنی، بهداشت و محیط زیست با بهره‌مندی از هزاران کارشناس و متخصص متعهد و مجرب در بخش‌های خصوصی، عمومی و دولتی توانسته با تحقیق و پژوهش، خدماتی بی‌بدیل به مردم و ولی‌نعمتان ارائه کند.

در آستانه یکصدمین سال تاسیس سازمان ملی استاندارد ایران و هفته استاندارد، به همه کارکنان، دست‌اندرکاران و خدمتگزاران عرصه ارزیابی انطباق، اندازه‌شناسی، تایید صلاحیت و استانداردسازی اعم از دولتی و غیردولتی به‌ویژه فعالان این حوزه در استان مرکزی تبریک و خداقوت گفته و برای همه این افراد در مسیر ارتقای کیفیت محصولات ایرانی در سال مهار تورم و رشد تولید، آرزوی توفیق داریم.

امید است مجموعه همه تلاش‌ها موجب نیل به مصرف تولیدات ایرانی، کاهش واردات، تحقق اقتصاد مقاومتی و ارتقای سهم جمهوری اسلامی ایران در بازارهای جهانی شود و استانداردهای ملی برای تمامی شهروندان اطمینان‌بخش باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه