English

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی:

۳۶ هزار جلد گذرنامه ویژه اربعین در استان مرکزی صادر و تمدید شد

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: ۳۶ هزار جلد گذرنامه ویژه زائران اربعین حسینی (ع) در این استان صادر و تمدید شد.

36 هزار جلد گذرنامه ویژه اربعین در استان مرکزی صادر و تمدید شد

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، احمدرضا چگینی در جمع خبرنگاران در اراک، افزود: تدابیر لازم برای برقراری امنیت اربعین حسینی(ع) در استان مرکزی اندیشیده شده است.

وی بیان کرد: به منظور ارتقا امنیت اجتماعی زائران در اربعین حسینی(ع)، ۱۴ واحد گشت خودرویی، چهار گشت موتوری و ۲۷ گشت مضاعف در مسیر تردد زائران اربعین در این استان در حال فعالیت است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: سه ایستگاه بازرسی ثابت و موقت نیز در شهرستان‌های شازند، ساوه و اراک برای تقویت روز افزون امنیت زائران و ارایه خدمات مناسب پلیسی به آنان پیش‌بینی شده است.

سرهنگ چگینی با تسلیت ایام اربعین حسینی(ع)، گفت: با برنامه‌ریزی‌ها و هم افزایی انجام شده با دیگر نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی، تلاش است تا از تمام ظرفیت‌ها و امکانات برای ارایه خدمات مناسب به زائران و دیگر شهروندان در این ایام معنوی استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: برای تأمین امنیت کاروان‌های زائران از مسیرهای ارتباطی موجود در سطح استان، پلیس مرکزی از مدت‌ها قبل با ایجاد پایگاه‌های مختلف انتظامی، ترافیکی و عملیاتی در مکان‌های حساس و پرتردد و نیز گشت‌های خودرویی و موتوری، آماده ارائه خدمات مناسب امنیتی به زائران و دیگر شهروندان است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: برنامه‌ریزی و اعزام هدفمند گشت‌های مختلف انتظامی به مسیرهای منتهی به توقف گاه‌های بین راهی، تعامل با پایانه‌های مختلف به منظور تسهیل در انتقال مناسب زائران و برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی و توجیهی برای نیروهای فعال در مسیر زائران حسینی و آماده‌سازی و اعزام سه تیم امدادی به مرزهای مهران و چذابه از دیگر اقدامات پلیس مرکزی به منظور ارایه خدمات مناسب به زائران اربعین حسینی(ع) است که تا پایان مراسم ادامه دارد.

چگینی اظهار کرد: بی‌تردید اربعین حسینی(ع) نشانگر عظمت، صحت و ارزش این آیین الهی است و قدرت و وحدت جهانی مسلمانان را به رخ جهانیان کشیده و گام بزرگی در مسیر شکل‌گیری تمدن اسلامی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه