English

رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی:

سامانه «راوی» بهترین همراه زائران در طرح اربعین

رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: سامانه راوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به آدرس Https://Ravi.rmto.ir در سفرهای اربعین بهترین همراه برای زائران است.

سامانه «راوی» بهترین همراه زائران در طرح اربعین

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، محمدرضا یحیائی رئیس اداره مسافر این اداره کل استان مرکزی گفت:بمنظور برنامه‌ریزی سفرهای اربعین و کسب اطلاعات لازم از مبدأ تا مقصد و جهت سهولت در استفاده از خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی، سامانه «راوی» سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به آدرس Https://Ravi.rmto.ir در سفرهای اربعین بهترین همراه برای زائران است.

وی افزود: با قابلیت های هوشمند ایجاد شده در این سامانه، زائرینی که با ناوگان حمل و نقل عمومی قصد عزیمت به سفر اربعین حسینی دارند برای برنامه‌ریزی سفر و سهولت در بازگشت به شهر خود می‌توانند تاریخ بازگشت و پایانه مرزی مورد نظر خود را در این سامانه به ثبت برسانند تا ناوگان مورد نیاز برای زوار تأمین و فراهم گردد.

به گفته یحیائی این سامانه با تحلیل داده‌های ثبت شده و بررسی ظرفیت پایانه‌های مرزی در نظر دارد تا با سنجش میزان تقاضا ناوگان مورد نیاز را اعلام کند تا خدمات رسانی مطلوبی به زائران ارائه گردد.

وی خاطرنشان کرد: از قابلیت های دیگر این سامانه می‌توان به کسب اطلاع از آخرین شرایط جوی و آب و هوایی تمامی پایانه‌های مرزی و شهرهای زیارتی کشور عراق اشاره کرد.

درج مهم‌ترین اخبار طرح اربعین و نظرسنجی عمومی از دیگر خدمات این سامانه است که رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی به آن اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه