English

۲۵ درصد مشترکان برق خانگی استان مرکزی پاداش دریافت کردند

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی گفت:۲۵ درصد مشترکان برق خانگی استان طی ماه های خرداد و تیر پاداش دریافت کردند.

۲۵ درصد مشترکان برق  خانگی استان مرکزی پاداش دریافت کردند

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، محمود محمودی گفت: تا به امروز ۲۵ درصد مشترکان خانگی استان همکاری خوبی با صنعت برق داشتند و حدود ۴۸میلیارد ریال پاداش گرفتند، قطعا انتظار آن را داریم که مردم همکاری بیشتری با صنعت برق داشته باشند.

وی اظهار داشت: در خرداد و  تیرماه امسال ۵۹۹هزار و۹۸۰ قبض برای مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی صادر شد که از این تعداد ۱۴۲هزارو ۱۳۰ قبض مشمول پاداش صرفه جویی شد.

محمودی افزود: امیدواریم با همکاری خوب مردم و کاهش ۱۰ درصدی مصرف برق بتوانیم شبکه برق پایداری داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: مهم‌ترین طرحی که امسال در بخش مدیریت مصرف بخش خانگی اجرایی می‌شود، طرح «پاداش صرفه‌جویی» است، این طرح با هدف تأمین برق پایدار برای تمامی بخش‌ها اجرا می‌شود، بدین معنا که هر خانواری که مصرف برق خود را کاهش دهد، به میزان هر کیلووات ساعت کاهش مصرف، تا ۲۰۰۰ تومان کاهش دریافت می‌کند.

محمودی بیان کرد: این پاداش شامل تمامی مصارف اعم از مصارف داخل الگو و بیش از الگو است و درباره این که خانوارها چه میزان امکان صرفه‌جویی دارند، باید گفت مصارف متفاوت است، الگوی مصرف برق در ماه‌های خرداد تا شهریور برای مناطق عادی ۳۰۰ کیلووات ساعت و در مناطق گرمسیر تا ۳۰۰۰ کیلووات ساعت است.

وی ادامه داد: بر این مبنا اگر خانواری با رعایت الگوی مصرف در منطقه عادی فقط ۲۷ کیلووات صرفه‌جویی کند، می‌تواند صورتحساب مجانی داشته باشد و اگر فردی بتواند یک کولر گازی را در مناطق گرمسیر خاموش کند، تا یک‌میلیون تومان هم در ماه امکان دریافت پاداش خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی بیان کرد: بالاترین میزان پیک ثبت شده تاکنون در استان ۱۰۳۸مگاوات بوده است، با وارد مدار شدن بار سرمایشی در استان ،۲۵۰ مگاوات به میزان مصرف برق استان افزوده شد.

محمودی افزود: سهم عمده مصرف برق در روزهای گرم سال، استفاده از وسایل سرمایشی است، شهروندان از دور کند کولرهای آبی استفاده کنند و با سرویس دوره ای کولرهای آبی و گازی و تنظیم درجه کولرگازی روی 24 درجه سانتی گراد، علاوه بر کمک به کاهش آلایندگی محیط زیست هزینه برق مصرفی را به میزان قابل ملاحظه‌ای می‌توانند کاهش دهند.

وی با دعوت از مردم برای استمرار صرفه‌جویی و مدیرت مصرف برق اظهار امیدواری کرد که بتوانیم با این سطح از همکاری، تابستانی با کمترین مشکلات را پشت سر بگذاریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه