English

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

انقلاب اسلامی حق است و قدرت جمهوری اسلامی ایران قابل تصور برای دشمنان نیست

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی حق است و قدرت جمهوری اسلامی ایران قابل تصور برای دشمنان نیست.

انقلاب اسلامی حق است و قدرت جمهوری اسلامی ایران قابل تصور برای دشمنان نیست

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، سردار علی فدوی روز چهارشنبه در گرامیداشت روز ایثار و مقاومت شهر اراک با عنوان « پنج پنج» در مصلی بیت‌المقدس این شهر، افزود: به دلیل همین تصور نداشتن، همه محاسباتشان به اشتباه می‌رسد.

وی یادآور شد: سال گذشته دشمنان یکی از بزرگترین جنگ‌ها را بر علیه جمهوری اسلامی ایران ترتیب دادند، همه تلاش‌ها را به کار گرفتند تا ذهن و چشم فرزندان این مرز و بوم را تحت تاثیر قرار دهند اما نتوانستند دل‌ها را معطوف خود کنند و باز شکست خوردند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: انقلاب اسلامی و حکومت اسلامی، حق است و این انقلاب به دنبال انجام تکالیف است.

سردار فدوی تاکید کرد: باید تلاش شود تا توطئه‌های دشمنان همواره خنثی شود و اجازه داده نشود تا شیطان‌های بزرگ و همراهان آنها از راهی که برای جنگ‌های جدید وارد شده‌اند، نتیجه بگیرند.

وی اضافه کرد: مردم ایران در طول حدود ۴۵ سال گذشته ثابت کرده‌اند که پای ارزش‌های خود هستند، اما همه باید بدانند که شیطان دست‌بردار نیست.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: باید موضوعات اقتصادی کشور گره‌گشایی شود تا خبیثان عالم پیروزی‌های این انقلاب را تحت تاثیر قرار ندهند و به طور قطع، این مشکلات هم مرتفع می‌شود و روسیاهی به آنها باقی می‌ماند.

سردار فدوی تصریح کرد: این انقلاب به دست ولی خدایی شکل گرفت که بیش از ۴۰ سال در درون خود به مجاهده پرداخت و در سال ۴۲ بروز پیدا کرد و این مسیر روشن و پرقدرت تاکنون ادامه دارد و امید است تا رسیدن پرچم اصلی آن به صاحب‌الزمان(عج)، ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، حتی یک روز و یک لحظه نبوده است که دشمنی دشمنان اسلام و انقلاب وجود نداشته باشد و تمام عوامل مادی و دنیوی دشمنان قابل مقایسه با کشور نیست اما دشمن مدام در حال اعتراف کردن به شکست از جمهوری اسلامی است.

فدوی بیان کرد: دشمنان این مرز و بوم حتی یک پیروزی در ایران به دست نیاورده‌اند و وزیر خزانه‌داری آمریکا در ۲ ماه گذشته اذعان کرد که ۴۴ سال است که با انقلاب اسلامی می‌جنگیم و در همه برنامه‌ها شکست خورده‌ایم و این موفقیت به دلیل تحقق وعده خدا است که در آن تخلفی نیست.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: سردار فدوی یادآور شد: وجود بیش از ۲۰۰ هزار شهید در کشور، دلیل محکم انجام دادن تکالیف این عزیزان و پای کار بودن آنها است و همه شهدای اسلام و شیعه به عشق امام حسین(ع) و تبعیت از یاران اباعبدالله الحسین (ع) شهید شدند.

فدوی افزود: انقلاب اسلامی در دهه ۹۰ به جایی رسید که در سوریه از ۱۶ کشور جهان یگان داشت و در کنار هم با دشمنان اسلام و داعش جنگدیم.

وی بیان کرد: زمانیکه دل‌ها یکی شد، جسم‌ها هم به یک سمت کشانده شد تا از ۱۶ کشور اسلامی، ۱۶ ارگان در یک لشکر جنگیدند و توانستیم با تشکیل یگانی، به مقابله با داعش بپردازیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: جایگاه شهید مشخص است و به برکت انقلاب اسلامی هر روز جلوه‌های عاشورا و شهدای کربلا در حال افزایش است.

سردار فدوی عنوان کرد: همه بدانند هیاهویی که دشمنان برای جنگ جدید به راه انداخته‌اند، کف روی آب است و نباید به وسوسه شیاطین توجه کرد زیرا قبول این پیشنهاد انسان را به جهنم می‌برد.

وی گفت: در خط مقدم جنگ جدید و فعلی، شیطان آمریکا است و زنانی همراه این شیطان هستند و برای مقابله با آنها، بانوان متدین این مرز و بوم باید بیش از پیش نقش آفرینی کنند و با جدیت پای کار باشند و به تکالیف خود عمل کنند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: استان مرکزی باید بر خود ببالد که زادگاه امام راحل است و این افتخار در استان‌های دیگر نیست.

فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی  نیز در آیین بزرگداشت اظهار داشت: هر موجودیت زنده ۲ شاکله مادی و فیزیکی و معنوی و درونی دارد که اگر موجود، یک اجتماع، جامعه و ملت باشد یک شاکله مادی و ظاهری دارد که به آن شالکه مادی گفته می‌شود.

وی بیان کرد: اما این جامعه و موجود زنده یک شاکله معنوی هم دارد که به عنوان هویت نام دارد.

استاندار مرکزی ادامه داد: اگر مولفه‌های هویتی یک جامعه قدرتمندتر باشد، هر چه در مولفه‌های مادی دچار نقصان باشد، جبران می‌شود و پیشرفت می‌کند.

مخلص‌الائمه تاکید کرد: ایران مقتدر، استان مرکزی و شهر اراک سرشاز از مولفه‌های هویتی است.

وی گفت: «پنج پنج» با سه رویداد برجسته در سال‌های ۶۱، ۶۵ و ۶۷ برای شهر اراک همراه است که یکی از ارکان مهم نظام هویتی این شهر است.

استاندار مرکزی یادآور شد: برای بزرگداشت روز پنجم مرداد ( پنج پنج) اراک، کارگروهی قبل از سال ۱۴۰۲ با حضور همه ارکان مرتبط با این موضوع برای راهبری برنامه‌های آن تشکیل و بالغ بر ۴۰ کلان روایت تعریف شده و امروز ( چهارشنبه) منتهی به برگزاری یک برنامه جامع و اجتماع عظیم شد.

مخلص‌الائمه گفت: دستگاه‌ها و کارخانه‌جات متعددی در برگزاری این آیین همکاری دارند و امید است سال آینده، گام‌های بلندتری برای مناسبت‌های هویتی دفاع مقدس این استان و شهر اراک برداشته شود.

وی اظهار کرد: باید مولفه‌های هویتی دفاع مقدس مورد توجه جدی قرار گیرد تا ارزش‌های این دوران سینه به سینه به نسل‌های بعد منتقل شو و یاد و خاطره شهدا که نقش مهمی در حفظ آرمان‌های انقلاب داشتند، حفظ شود.

استان مرکزی ۶ هزار و ۲۰۰ شهید تقدیم انقلاب و اسلام کرده است و روز پنجم مردادماه به عنوان روز ایثار و مقاومت مردم اراک نامگذاری شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه