English

سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهرستان ساوه:

۷۰ لیتر در ثانیه آب به ظرفیت آب شهر ساوه افزوده شد

سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهرستان ساوه گفت: در راستای افزایش دبی آب انتقالی و کاهش مشکل افت فشار آب در شهر ساوه این شرکت اقدام به نصب و راه اندازی یک دستگاه الکترو پمپ و عملیات لوله‌گذاری و اتصال آن به خطوط اصلی آب در این شهر نمود.

۷۰ لیتر در ثانیه آب به ظرفیت آب شهر ساوه افزوده شد

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، محسن کریمی سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهرستان ساوه عنوان کرد: با نصب و راه اندازی یک دستگاه الکتروپمپ در ایستگاه شماره 7 تصفیه خانه آب شهر ساوه ، ظرفیت انتقال آب از این تصفیه خانه به این شهر در حدودو ۷۰ لیتر در ثانیه افزایش یافته است.

وی در ادامه عنوان کرد: در راستای نصب و راه اندازی این الکتروپمپ شرکت آب و فاضلاب ساوه اقدام به اجرای طرح ضربتی انجام عملیات سه راه گیری از خط 1200 میلی متری به منظور بهبود وضعیت آب بیش از 57 هزار مشترک در شهر ساوه و کاهش افت فشار در این شهر و در حداقل زمان ممکن و بدون قطعی آب نمود.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهرستان ساوه از حفاری و تجهیز دو حلقه چاه جدیدی در راستای تامین نیاز آبی این شهر خبر داد و عنوان کرد: اقدامات لازم برای حفاری و تجهیز دو حلقه چاه آب جدید نیز در دستور کار این شرکت قرار گرفته است و در اینده ای نزدیک چاه مذکور وارد مدار بهره برداری خواهد شد.

وی نیاز آبی شهر ساوه را 1100 لیتر برثانیه و کمبود موجود را 160 لیتر برثانیه اعلام کرد و متذکر شد : هر چند در کنار اقدام صورت گرفته ، 100 لیتر به توان تولید آب شهر افزوده شده ولی به دلیل خشکسالی و افت آبدهی سالانه منابع ابی زیر زمینی به میزان 60 لیتر برثانیه ، باز هم کمبود آب احساس می شود.

محسن کریمی سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهرستان ساوه با بیان اینکه در صورت همراهی و مشارکت مردم در تابستان همه مشترکان از آب بهره‌مند خواهند شد.

وی ادامه داد: وارد مدار شدن کولرهای آبی با توجه به شرایط آب و هوایی گرم و خشک این شهرستان و مصرف بی‌رویه آب همزمان با شروع موج گرما منجر به افزایش تقاضا می‌شود و در شرایطی که با محدودیت منابع آبی مواجه هستیم تنها راهکار گذر از این شرایط رعایت الگوی مصرف آب و عمل کردن به راه‌کارهای ساده صرفه‌جویی و مصرف بهینه آب است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه