English

مدیرکل استاندارد استان مرکزی:

اجرای طرح سنجش نرخ رشد کیفیت در استان مرکزی خبر آغاز شد

مدیرکل استاندارد استان مرکزی از آغاز اجرای طرح سنجش نرخ رشد کیفیت در استان مرکزی خبر داد.

 اجرای طرح سنجش نرخ رشد کیفیت در استان مرکزی خبر آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، سید سعید میرنظامی با اعلام این خبر گفت: در راستای تحقق بند ۱۸ از ماده هفت قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد مبنی بر اندازه گیری سالانه نرخ رشد کیفیت محصولات اعم از کالا و خدمات با بهره گیری از معیارها و شاخص‌های معتبر و گزارش نتایج حاصل از ارزیابی‌ها به مراجع ذیربط و جامعه، طرح سنجش نرخ رشد کیفیت کالا از طریق پرسشگری از عموم مردم در استان مرکزی انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: در این طرح که به مدت ۲۰ روز و در تیر ماه سال جاری در مرکز استان اجرایی می‌شود، پرسشگران منتخب اداره کل استاندارد با مراجعه به محل سکونت خانوارها به صورت خانه به خانه، ضمن پرسش از کیفیت کالای خریداری شده طی چند ماه اخیر، اطلاعات جمع آوری شده را به صورت برخط به سازمان ملی استاندارد ایران ارسال می‌کنند.

مدیرکل استاندارد استان مرکزی اظهار کرد: طرح مذکور با هدف افزایش سطح آگاهی اقشار مختلف جامعه، ارتقای درک عمومی از کیفیت کالاها و نیز اطمینان از کیفیت کالاهای تولید داخل از امروز در سطح شهرستان اراک انجام می‌شود.

میرنظامی افزود: دامنه پوشش این طرح ۵۶ قلم کالای پرکاربرد با مصرف عمومی شامل ۵٠ قلم کالای مشمول استاندارد اجباری و ۶ قلم کالای مشمول استاندارد تشویقی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه