English

۱۵۵ پروژه توزیع برق مازندران به بهره‌برداری می‌رسد

قاسم شهابی از بهره‌برداری ۱۱۵ پروژه توزیع برق استان با اعتبار ۱۱۵ میلیارد و ۷۵۷ میلیون ریال در هفته دولت امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از بهره‌برداری ۱۱۵ پروژه توزیع برق استان با اعتبار ۱۱۵ میلیارد و ۷۵۷میلیون ریال در امورهای توزیع برق استان خبر داد و گفت: اجرای این پروژه‌ها ۱۱ هزار و ۶۲۸ خانوار شهری و روستایی و ۲۶۸ روستا را پوشش می‌دهد.

وی افزود: امور توزیع برق جنوب ساری و جنوب بابل با ۲۴ و ۲۸ پروژه بیشترین تعداد پروژه‌ها را به خود اختصاص داده و در سرفصل‌های اعتباری نیز تقویت شبکه و تأمین برق بیشترین سرفصل‌های اعتباری را به خود اختصاص داده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران خاطرنشان کرد: مهم‌ترین این طرح‌ها شامل رینگ خطوط شبکه‌ها، تأمین برق روستاها، تأمین برق مسکن مهر، مرمت و توسعه روستایی، توسعه و احداثشهری، احداثخطوط محوری، چاه‌های کشاورزی، تأمین برق متقاضیان صنعتی، کشاورزی، خانگی و … است.

این مسؤول از برقدار شدن چهار روستای بالای ۱۰ خانوار مازندران در هفته دولت و یک روستا تا پایان سال خبر داد.

شهابی تصریح کرد: براساس اولویت‌بندی شرکت توانیر مبنی بر برق‌دار کردن روستاهای زیر ۲۰ خانوار و بالای ۱۰ خانوار پنج روستای بدون برق از نعمت برق برخوردار می‌شوند.

وی اظهار کرد: به منظور اشاعه فرهنگ جایگزینی انرژی‌های نو و پاک سه روستا از این چهار روستا به‌وسیله نصب پنل‌های خورشیدی برق‌دار می‌شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران ادامه داد: به همین منظور ۴ میلیارد و ۸۲۷ میلیون ریال اعتبار برای برق‌دار کردن روستاهای بدون برق اختصاص یافت و درصد پیشرفت فیزیکی چهار روستا ۱۰۰ درصد و یک روستا نیز ۵۰ درصد است که در تلاشیم تا در دهه فجر امسال این روستا نیز برق‌دار شود.

این مسؤول افزود: در حوزه توزیع برق مازندران ۲ هزار و ۶۸ روستا از نعمت برق برخوردارند و با برق‌دار شدن این روستاها تعداد روستاهای برخوردار از برق به ۲ هزار و ۷۳ می‌رسد.

شهابی گفت: مازندران یک میلیون و ۲۵۵ هزار مشترک برق دارد که ۷۴۵ هزار مشترک شهری و ۴۹۷ هزار مشترک در روستاها فعالیت دارند و ۱۳ هزار مشترک نیز دیماندی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه