English

وجود طلاق‌های توافقی مصلحتی در سوادکوه

رئیس دادگستری سوادکوه از وجود طلاق‌های توافقی مصلحتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج، احمد محمدی در جلسه بررسی وضعیت طلاق در سوادکوه خواستار توجه به پرونده‌های خانواده شد، گفت: نباید نگاه صرف به طلاق داشت و ۲۰ عنوان موضوع در پرونده‌های خانواده وجود دارد که هر کدام از این موضوعات دارای ابعاد مختلف است.

رئیس دادگستری سوادکوه با بیان اینکه هر کدام از عناوین پرونده‌های خانواده زنگ خطری برای طلاق است که اجرایی شدن هر‌کدام از آن، احتمال بازگشت به زندگی را کاهش می‌دهد، افزود: هر پرونده خانواده به عنوان یک تذکر و هشدار برای طلاق نگریسته شود.

وی به دلایل طلاق در سوادکوه اشاره و خاطر‌نشان کرد: تجربه کاری چندین ساله من در سوادکوه بیانگر آن است که خانواده‌ها به عنوان مهمترین دلیل طلاق در سوادکوه باید مورد بررسی قرار گیرد.

محمدی دخالت بی‌جای والدین طرفین یا یکی از آنان را از دلایل طلاق در سوادکوه ذکر کرد و افزود: تکلیف مشاوره برای زوجین باید به تکلیف برای مشاوره والدین هم تعمیم یابد یا شاهد کاهش طلاق در جامعه باشیم.

رئیس دادگستری سوادکوه خواستار همکاری وکلا برای صلح و سازش در خانواده‌هایی شد که اقدام به انتخاب وکیل می‌کنند و اظهار کرد: در طلاق‌های توافقی و بر طبق قانون، دادگاه فقط می‌تواند برای صلح و سازش تلاش کند و برخی نقض‌های قانونی در ارتباط با طلاق‌ها باید رفع شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه