English

مراقبت رسانه‌ای اولویت کار خبرنگاران متعهد قرار گیرد

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه مراقبت رسانه‌ای باید در اولویت کار خبرنگاران متعهد قرار گیرد، گفت: انتشار اخبار شفاف، صادقانه و برخورداری از انصاف از وظایف اصحاب رسانه در رسالت خبرنگاری است.

به گزارش خبرگزاری موج،حجت‌الاسلام یدالله غلامیبا تاکید بر رعایت اخلاق رسانه‌ای از سوی اصحاب رسانه‌، افزود: اخلاق رسانه‌ای ایجاب می‌کند تا اصحاب رسانه از ایدئولوژی جامعه اسلامی پیروی و از فحشا، سوءظن و تهمت در جامعه پرهیز کنند.

وی کار مطبوعاتی را به‌عنوان سلاح بین‌المللی شناخته شده دانست و اضافه کرد: رسانه مهم‌ترین سلاحی است که اگر در دست نااهلان قرار گیرد به فرموده رهبری در حد بمب اتم خطرناک می‌شود.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه مراقبت رسانه‌ای باید در اولویت کار خبرنگاران متعهد قرار گیرد، گفت: انتشار اخبار شفاف، صادقانه و برخورداری از انصاف از وظایف اصحاب رسانه در رسالت خبرنگاری است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران رعایت تقوی را بر اصحاب رسانه فرض دانست و ادامه داد: رسانه‌ها به‌عنوان هدایتگر جامعه هستند و کسی نباید ابزار رسانه‌ای را مغرضانه در دست گیرد.

غلامی با اشاره به اینکه به بهانه آزادی رسانه نباید در اختیار نااهلان قرار گیرد، تصریح کرد: خبرنگاران علاوه بر رسالت سنگین اطلاع‌رسانی که بر عهده دارند مراقبت و صیانت از اطلاعات از سوی اهالی رسانه‌ امری ضروری است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه