English

حذف خدمات دهی به شرکت های هواپیمایی بدهکار در فرودگاهها

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی فرودگاههای کشور گفت: شرکت هایی که نخواهند بدهی خود را به فرودگاهها پرداخت کنند، سطح خدمات فرودگاهی به آنها را کاهش خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری موج، رحمت الله مه آبادی در نشست تودیع و معارفه مدیرکل جدید فرودگاههای مازندران گفت: شرکت های بدهکار دولتی و عمومی اراده ای برای پرداخت بدهی های خود به ما را ندارند و ما به سازمان هواپیمایی کشوری و شورای امنیت ملی نیز اعلام کردیم که اگر این ها نخواهند بدهی خود را پرداخت کنند، ما سطح خدماتمان را به آنها کاهش خواهیم داد.

وی اضافه کرد: همچنین به مردم نیز اعلام می کنیم که از این شرکت های هواپیمایی استفاده نکنند.

مه آبادی گفت: مطالبات از شرکت های هواپیمایی مربوط به حدود ۱۰ سال گذشته است و به دلیل پیگیری نشدن از سوی فرودگاهها، این مطالبات انباشته شد.

مدیرعامل فرودگاههای کشور اظهار داشت: این شرکت سالانه حدود سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال خدمات رایگان ناوبری به شرکت های هواپیمایی دولتی، نظامی و انتظامی ارائه می دهد.

مه آبادی افزود: براساس قانون بودجه سال ۹۵، ارائه این خدمات از فهرست فرودگاههای کشور حذف شده و در صورتی که دولت تمایل به دریافت این خدمات دارد، باید هزینه های آن را پرداخت کند.

وی ادامه داد: ارائه خدمات رایگان از سوی فرودگاهها باعثشده تا ما با کمبود نقدینگی و بودجه مواجه شویم و توانایی پرداخت برخی از مطالبات و کارهای زیرساختی را نداشته باشیم و حذف این خدمات کمک بسیار خوبی به فرودگاههاست.

مدیرعامل فرودگاههای کشور برای معارفه مدیرکل جدید فرودگاههای مازندران به ساری سفر کرد.

در این سفر سعدالله وظنخواه که پیش از مدیر فرودگاههای یزد بود به عنوان مدیرکل فرودگاههای مازندران معرفی و از خدمات هفت ساله موسی مشاء زمینی در این سمت قدردانی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه