English

مجوز مرز هوایی فرودگاه رامسر پس از هفت سال پیگیری دریافت شد

مدیرکل فرودگاه های مازندران گفت: مجوز مرز هوایی فرودگاه رامسر پس از گذشت حدود هفت سال پی گیری دریافت شده است.

مجوز مرز هوایی فرودگاه رامسر پس از هفت سال پیگیری دریافت شد

به گزارش خبرگزاری موج، موسی مشاء زمینی اظهار داشت: در نشستی که اخیرا با حضور نمایندگان وزارت اطلاعات، گمرک، امور اقتصادی و دارایی، گذرنامه، مرزبانی و سازمان هواپیمایی کشوری در وزارت کشور برگزار شد این موضوع مطرح و در نهایت با تعیین مرز هوایی فرودگاه رامسر به مدت یکسال موافقت شد.

مدیرکل فرودگاه های مازندران با اشاره به برخورداری رامسر از موقعیت های ممتاز طبیعی، تاریخی، فرهنگی و گردشگری ودر پی آن استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی از این شهرستان گفت: سعی خواهد شد هرماه برای جذب گردشگران یک سورتی پرواز برای جابه جایی مسافران خارجی در فرودگاه رامسر برقرارشود.

مشاء زمینی تاکید کرد درصورتی که نتوانیم در جذب گردشگران خارجی و صادرات کالا از طریق فرودگاه رامسر موفقیت های لازم را کسب کنیم به یقین مرز هوایی در زمان تعیین شده بدون استفاده باقی خواهد ماند و در نتیجه مجوز آن نیز لغو خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد که در سایه هم افزایی، همکاری همه جانبه ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی در حوزه پیشگیری از لغو شدن مرز هوایی بتوانیم بزودی شاهد پویایی و بالندگی آمد و شد گردشگران خارجی از طریق فرودگاه رامسر به این شهرستان گردشگرپذیر باشیم.

مشاء زمینی بیان داشت: فرودگاه رامسر در سال ۱۳۳۱ جهت انجام پروازهای تشریفاتی احداثشد، ولی پس از پیروزی انقلاب اسلامی و با توسعه این فرودگاه، زائران از این مکان به مشهد مقدس یا بالعکس جابه جا می شوند.

هم اکنون در تمامی روزهای هفته پروازهای مسیر رفت و برگشت رامسر - مشهد و رامسر - تهران در فرودگاه رامسر برقراراست این در حالی است که بیشتر پروازهای ایام تعطیلات نوروزی تهران - رامسر بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه