English

نباید بازی های سیاسی باعثفاش شدن اسرار مردم شود

حجت‌الاسلام سید علی خمینی گفت: نباید بازی های سیاسی باعثشود تا اسرار مردم که در نزد ما امانت است، بازگو و فاش شود.

نباید بازی های سیاسی باعثفاش شدن اسرار مردم شود

به گزارش خبرگزاری موج، نوه امام خمینی(ره) در سالگرد آیت الله صالحی مازندرانی در مصلای قائمشهر گفت: وزن و مقدار مسلمانی هر کسی به میزان تقوای اوست و اساساً خدا ما را آفریده است که میزان تقوا و ایمان ما مشخص شود.

وی از آیت‌الله صالحی‌مازندرانی طبق شنیده‌ها به‌عنوان یک استوانه از تقوا و علاقه به اهل بیت(ع) نام برد و تصریح کرد: این عالم ربانی نشانه بارز تقوا و ایمان الهی است.

سید علی خمینی به مساله انتخابات خبرگان رهبری و رد صلاحیت سید حسن خمینی اشاره کرد و ادامه داد: مساله رد صلاحیت سید حسن خمینی باعثناامیدی دشمن شده است، چراکه ایشان مستحکم تر از گذشته نسبت به نظام و رهبری قدم برداشته اند. وی گفت: سید حسن خمینی مساله قانون را پذیرفته است و همچنین به نفع رهبری قدم برداشته است و همیشه کنار رهبری بوده است.

حجت‌الاسلام خمینی با بیان اینکه مسوولیت در نظام جمهوری اسلامی امانت الهی است، اضافه کرد: مسوول باید حافظ اموال و آبروی مردم باشد و حق ندارد برای خود حقوق آنچنانی مقرر کند و آبروی مردم را بریزد چرا که نسبت به آن‌چیزی که در دست اوست، امین است.

وی بیان کرد: برخورد مقام معظم رهبری در مقابله با فیش‌های نجومی بی‌نظیر و برای ما درس‌آموز است و به قول ایشان موضوع حقوق‌های نجومی در واقع هجوم به ارزش‌هاست.

نوه امام راحل با بیان اینکه مسوولیت در نظام اسلامی ارزش نیست، تصریح کرد: دشمن با دامن زدن بیش از اندازه به این فیش‌ها همه مسوولان را متهم کرده و به‌دنبال ناامید کردن مردم است اما مقام معظم رهبری با تیزبینی صحه بر پاکدستی بسیاری از مدیران می‌گذارند و وعده برخورد با مفسدان را می‌دهند.

حجت‌الاسلام خمینی با بیان اینکه امنیت نظام ما از برکت وجود نیروهای امنیتی است، اظهار کرد: به برخی مجموعه‌ها اجازه داده شده که برای حفظ امنیت جامعه شنود و بررسی اطلاعاتی انجام دهند اما طبق فرمان ۸ ماده‌ای امام(ره) آن نهادی که مسوولیت دارد باید در همان حیطه امنیتی وارد عمل شود و حق ندارد اسرار دیگر مردم را فاش کند.

وی خطاب به رسانه‌ها و خبرنگاران گفت: هوشیار باشید و خدا را همواره حاضر و ناظر بر اعمال خود بدانید، به‌خاطر بازی‌های سیاسی آبروی افراد را نبریم و طوری نشود که این بازی‌ها باعثشود اسرار آدم‌ها فاش شود.

نوه امام خمینی(ره) با شاره به اینکه همه ما در نظام کوتاهی داریم گفت: من مدعی نیستم که همیشه درست به وظایف خود عمل کرده ام حتما کوتاهی داشته ایم، بنابراین ما نباید مسائل را در چنین جلساتی که اکثر مردم حضور دارند بزرگ جلوه دهیم. سید علی خمینی با بیان اینکه بنده نسبت به امام و رهبری حق بزرگی برگردن دارم، گفت: اگر در راه خلاف قدم بردارم آن دنیا باید پاسخگو امام باشم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه