شهردار قائمشهر در بازدید از پروژه عمرانی:
بهسازی مسیر امامزاده محمد به کوچکسرا برای تسهیل تردد شهروندان در حال اجراست
شهردار قائمشهر با اشاره به اجرای عملیات آسفالت مسیر امامزاده محمد به کوچکسرا گفت: این پروژه در راستای بهبود زیرساختهای شهری و تسهیل تردد شهروندان با جدیت در حال اجراست.
،مهندس کاظم علیپور در حاشیه بازدید میدانی از روند اجرایی آسفالت مسیر امامزاده محمد به کوچکسرا، با اشاره به اهمیت ارتقای کیفیت معابر شهری اظهار کرد: اجرای طرحهای عمرانی و بهسازی معابر از اولویتهای اصلی مدیریت شهری است و تلاش میکنیم با تسریع در روند اجرای پروژهها، شرایط مناسبتری برای تردد شهروندان فراهم شود.
وی افزود: مسیر امامزاده محمد به کوچکسرا از محورهای مهم تردد در این محدوده محسوب میشود و بهسازی و آسفالت آن میتواند نقش مؤثری در افزایش ایمنی، کاهش مشکلات ترافیکی و ارتقای کیفیت خدمات شهری داشته باشد.
شهردار قائمشهر با تأکید بر تداوم نهضت آسفالت در سطح شهر گفت: برنامهریزی لازم برای بهسازی و آسفالت معابر مختلف شهر انجام شده و این اقدامات بهصورت مرحلهای در مناطق مختلف قائمشهر در حال اجراست.
علیپور همچنین بر نظارت مستمر بر کیفیت اجرای پروژهها تأکید کرد و افزود: تلاش ما این است که پروژههای عمرانی در زمانبندی مشخص و با رعایت استانداردهای فنی اجرا شود تا رضایت شهروندان فراهم شود.
وی حضور میدانی مدیران شهری در پروژهها را عاملی مهم برای تسریع در روند کار دانست و گفت: با همکاری شورای اسلامی شهر و مجموعه شهرداری، روند اجرای پروژههای عمرانی با جدیت دنبال میشود.
گفتنی است در این بازدید مهندس ابراهیمی رئیس شورای اسلامی شهر و مهندس سعید برزگر و مهندس هادی فضلی از اعضای شورای اسلامی شهر نیز حضور داشتند و از نزدیک در جریان روند اجرای پروژه قرار گرفتند.
ارسال نظر