فرماندار ساری در نشست ملاقات عمومی خبر داد:
دفتر ویژه پیگیری مطالبات مردمی در فرمانداری ساری راه اندازی می شود
فرماندار ساری در ادامه دیدارهای هفتگی خود با شهروندان، ضمن بررسی میدانی و صدور دستورات فوری برای حل مشکلات معیشتی، عمرانی و اداری، از ایجاد «دفتر پیگیری مطالبات مردمی» برای حصول نتیجه نهایی تا پایان کار خبر داد.
،در نشست ملاقات عمومی این هفته که با هدف گرهگشایی از مشکلات شهروندان برگزار شد، اسکندرنیا با بررسی مستقیم مطالبات مردمی، از جمله موضوعات مرتبط با معیشت، اشتغال، مسکن و پروژههای عمرانی روستایی، روند رسیدگی به درخواستها را شتاب بخشید.
فرماندار ساری در این دیدارها با برقراری تماسهای مستقیم با مدیران دستگاههای اجرایی، ضمن پیگیریِ آنی پروندههایی نظیر بازگشایی معابر، مشکلات خانوادههای شهدا و زیرساختهای روستایی، دستورات لازم را برای رفع موانع موجود صادر کرد.
اسکندرنیا در حاشیه این نشست با تأکید بر اینکه خروجی میز خدمت نباید صرفاً مکاتبات اداری باشد، اظهار داشت: با هدف افزایش بهرهوری و پاسخگویی، «دفتر پیگیری مطالبات مردمی» در فرمانداری ساری راهاندازی شد تا تمامی ارجاعات مردمی و مطالبات مطرحشده در سفرهای میدانی به بخشهای ششگانه، تا حصول نتیجه نهایی پیگیری شود.
وی با اشاره به اینکه خدمت به مردم بهویژه خانوادههای شهدا یک وظیفه افتخارآمیز است، تصریح کرد: اولویت اصلی فرمانداری ساری، تبدیل وعدههای اداری به نتایج ملموس برای شهروندان است و تلاش میشود با اراده جدی، از بایگانی شدن مطالبات و سرگردانی اربابرجوع در ادارات جلوگیری شود.
گفتنی است، در این ملاقات عمومی، درخواستهای متنوعی از جمله اشتراک گاز واحدهای تولیدی، پیگیری حریم و بافت روستایی و مجوزهای کسبوکار مورد بررسی تخصصی قرار گرفت و بر لزوم همافزایی دستگاههای اجرایی برای رفع این مشکلات تاکید شد.
ارسال نظر