English

تأمین اعتبار ۸۰۰ میلیون تومانی برای احداثخط پردازش زباله در نور

صابر سجادی از تأمین اعتبار ۸۰۰ میلیون تومانی برای احداثخط پردازش در زمینه زباله شهرستان نورخبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج، شهردار نور اظهار داشت: با توجه به پراکندگی زباله در گذشته هر شهر برای خود دپوی زباله داشت و چهره شهرها بسیار نازیبا و بوی بد سبب آلودگی، بیماری و … می‌شد که با تدبیر و تلاش مسوولان زمینی برای دفن بهداشتی زباله تحویل شهرداری نور شد.

سجادی تصریح کرد: اگرچه کارشناسی دقیق در جانمایی صورت نگرفت اما سبب کاهش مشکلات جدی در آن زمان شد اما به‌دلیل افزایش حجم زباله در سالیان اخیر، تبدیل به تهدید شد و به حدی رسید که حتی ورود به این مکان ممکن نبود، که با تلاش جدی در دوره اخیر شورا و شهرداری وضعیت قدری بهبود پیدا کرد.

وی اضافه کرد: با کمک سازمان شهرداری‌ها نسبت به احداثسوله پردازش زباله اقدام و همچنین یک دستگاه بیل مکانیکی بازوبلند خریداری شد تا در کوتاه‌مدت بخشی از مشکلات رفع شود اما رفع معضل زباله نیازمند نگاه حمایتی همه دستگاه‌های متولی شهرستانی و استانی است.

سجادی از تأمین اعتبار ۸۰۰ میلیون تومانی برای احداثخط پردازش در زمینه زباله خبر داد و گفت: با تفکیک زباله در محل و تخمیر کن و … مشکل زباله شهرستان به حداقل ممکن می‌رسد.

شهردار نور با بیان اینکه اجرای طرح به مناقصه گذاشته شد، خاطرنشان کرد: پیمانکار موظف است کمتر از دو سال نسبت به استقرار خط پردازش و سایر موارد مرتبط اقدام و ماهیانه ۴۰ میلیون تومان به شهرداری پرداخت کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی