English

هنوز در راس امور ورزش کشور، بوکس جایگاهی ندارد

احمد ناطق نوری با اشاره به اینکه در سال ۷۵ مجوز فعالیت ورزش بوکس به عنوان ورزش دفاعی اخذ شده بود، افزود: هنوز در راس امور ورزش کشور، بوکس جایگاهی ندارد

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس فدراسیون بوکس در حاشیه هشتمین دوره مسابقات بوکس نوجوانان کشور در بابل اظهار کرد: در حال حاضر نیازمند ۵ هزار دستکش برای ورزشکاران این عرصه هستیم تا بتوانند برای کشور مدال کسب کنند ضمن اینکه اساتید عرصه بوکس نیز باید دارای رینگ شوند تا بتوانند تمرین داشته باشند که در حال حاضر چنین بستری فراهم نیست.

ناطق نوری گفت: سه نفر از ورزشکاران برای کسب سهمیه المپیک عازم جاکارتا بودند که با حادثه بمب‌گذاری اخیر ترکیه و ممانعت از دادن ویزا به مسلمانان، موفق به حضور نشدند.

وی با بیان اینکه بوکس ورزشی است که هوشمندی، توجه و دقت را زیاد می‌کند، ادامه داد: اگر در کشور ما به این ورزش بها داده شود و بودجه لازم در اختیار ورزشکاران این عرصه قرار گیرد ورزشکاران ایرانی همچون دیگر عرصه‌های ورزشی سرآمد جهان خواهند بود.

رئیس فدراسیون بوکس با اشاره به اینکه بوکس ورزش تکنیکی و دفاع شخصی است و در حد توان از این حرفه ورزشی دفاع می‌کنیم، یادآور شد: وضعیت ورزش بوکس کشور به سبب عدم حمایت لازم چندان مساعد نیست و باید در این عرصه حمایت بیشتری از سوی مسوولان انجام شود.

وی با اشاره به اینکه در سال ۷۵ مجوز فعالیت ورزش بوکس به عنوان ورزش دفاعی اخذ شده بود، افزود: هنوز در راس امور ورزش کشور، بوکس جایگاهی ندارد و آن را ورزش خوبی نمی‌دانند در حالی که این ورزش ظرافت خاص خود را داشته و نوعی ورزش دفاعی و قهرمانانه است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه