English

پروژه گازرسانی به ۴۶ روستای منطقه سوادکوه در قالب اعتبارات بند ق

مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: پروژه گازرسانی به ۴۶ روستای منطقه سوادکوه در قالب اعتبارات بند ق در دست اجرا می باشد.

پروژه گازرسانی به ۴۶ روستای منطقه سوادکوه در قالب اعتبارات بند ق

به گزارش خبرگزاری موج، محمد اسماعیل ابراهیم زاده در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه های در دست اقدام منطقه سوادکوه، افزود: در حال حاضر پروژه گازرسانی به ۲۹ روستای شهرستان سوادکوه با جمعیتی بالغ بر ۱۷۰۰ خانوار در دست اجراء می باشد که با گازرسانی به این ۲۹ روستا، ۳۸ درصد خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند.

وی خاطر نشان کرد: با گازدار شدن روستاهای این شهرستان ۱۰۰ درصد خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

ابراهیم زاده هزینه مورد نیاز برای گازرسانی به ۲۳ روستای سوادکوه شمالی را بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال ارزیابی کرد و گفت: برای گازرسانی به این منطقه ۱۵ هزار و ۱۶۲ متر خط تغذیه و ۱۱۴ هزار و ۶۵۲ متر شبکه توزیع اجرا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران همچنین در خصوص گازرسانی به ۱۱ روستای بخش راستوپی شهرستان سوادکوه اظهار کرد: با گازرسانی به این روستاها، ۵۴۴ خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

وی مبلغ برآورد شده برای گازرسانی به ۱۱ روستای بخش راستوپی سوادکوه را ۷۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: ۱۰ هزار و ۷۲۲ متر خط تغذیه و ۶۱ هزار و ۶۲۴ متر شبکه توزیع در این روستاها اجرا می شود.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران همچنین در خصوص گازرسانی به ۱۶ روستای بخش دهستان کسلیان شهرستان سوادکوه اظهار کرد: با گازرسانی به این روستاها، یکهزار و ۲۴۲ خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

وی مبلغ برآورد شده برای گازرسانی به این ۱۶ روستا را ۷۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: برای گازرسانی به روستاهای این منطقه ۷۴ هزار و ۱۵۴ متر شبکه تغذیه و توزیع اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران حجم پیمان این دو شهرستان را ۳۰۰ کیلومتر برشمرد و با اشاره به اعتبار ۴۳۰ میلیارد ریالی پروژه های شهرستان برای گازرسانی به این ۴۶ روستا، گفت: در حال حاضر ۱۲ پیمانکار شبکه گذاری در این پروژه با سرعت، کیفیت و دقت در حال فعالیت هستند.

ابراهیم زاده همچنین در خصوص گازرسانی به شهر آلاشت و روستاهای بخش دهستان ولوپی شهرستان سوادکوه اظهار کرد: بر اساس برنامه زمانبندی خط تغذیه فازهای ۱ و ۳ انتخاب پیمانکار شده و در حال اجرای شبکه گذاری می باشد و با اجرای کامل خط تغذیه کلیه روستاهای همجوار به تناسب اولویت پروژه گازرسانی به آن عملیاتی خواهد شد.

وی افزود: تحصیل زمین های پروژه گازرسانی به این روستاها توسط امور حقوقی گاز مازندران در دست اقدام قرار دارد که پس از اتمام تملک آن، عملیات اجرایی توسط پیمانکاران آغاز خواهد شد.

ابراهیم زاده خاطرنشان کرد: پروژه گازرسانی به ۴۶ روستای منطقه سوادکوه در قالب اعتبارات بند ق در دست اجرا می باشد.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران در ادامه با اشاره به این مطلب که گاز رسانی به مناطق محروم از توانمندی های متخصصین این شرکت می باشد، گفت: همه باید با همدلی و همزبانی برای پیشبرد پروژه های گازرسانی به مناطق محروم تلاش مضاعف کنند.

وی خاطرنشان کرد: پیمانکاران گاز بدون تعطیلی مشغول اجرای پروژه های گازرسانی در منطقه می باشند و با توجه به زمان و شرایط پیمان نسبت به بهره برداری پروژه ها اقدام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه