English

باید با رشوه‌خواری، رانت و پارتی‌بازی در محیط اداره برخورد جدی شود

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: باید با رشوه‌خواری، رانت و پارتی‌بازی در محیط اداره برخورد جدی شود.

باید با رشوه‌خواری، رانت و پارتی‌بازی در محیط اداره برخورد جدی شود

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام سید مجتبی موسوی در جمع مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها و معاونین و روسای مراکز جهاد کشاورزی استان با اشاره به حدیثی از حضرت علی(ع) اظهار کرد: انسان سزاوار‌تر بر حفظ اسرار خویش و دیگران است.

وی با بیان اینکه مدیران و نیروهای مجموعه حراست با اسرار کارمندان و زیر مجموعه خود روبرو هستند و حفظ آبروی دیگران و اسرار آنها واجب است، گفت: اسلام حفظ آبروی مسلمانان را مهمتر از حرمت کعبه می داند.

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی مازندران ادامه داد: در حراست ممکن است مسأله ای را رئیس حراست بداند و لازم نباشد زیرمجموعه و کارکنان بدانند و لازم است به این مسایل توجه شود.

موسوی با اشاره به فراز دیگری از فرمایش امام علی علیه السلام درباره کمتر حرف زدن و بیشتر گوش دادن گفت: مدیران و عوامل حراست باید این موضوع را رعایت کنند چراکه زیاد حرف زدن انسان را در معرض خطای بیشتری قرار می دهد و موجب از بین رفتن اسرار سازمان و مدیریت می شود و کسی که بیشتر حرف می زند کمتر فکر می کنند و حرف زدن بدون فکر هم قطعا ایجاد مشکل می کند.

وی اظهار کرد: مدیران از عهده کاری که برنمی‌آیند و یا از حطیه وظیفه و اختیارشان خارج است به ارباب رجوع وعده بی مورد ندهند.

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: طبق فرمایش امام علی(ع) مدیر آزاد است تا به ارباب رجوع وعده دهد اما وقتی وعده داد در گرو وعده خود است.

موسوی با اشاره به اینکه برخی از مدیران وعده می دهند اما عمل نمی کنند، بیان کرد: این موضوع سبب سلب اعتماد مردم از نظام می شود.

وی با بیان اینکه محیط کار و اداره را باید محیط مقدس و محل عبادت بدانیم، ادامه داد: با دریافت‌کنندگان حقوق های نجومی و پاداش های خارج از عرف برخورد مقتدرانه صورت گیرد.

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی مازندران خواستار مبارزه جدی با رشوه‌خواری، رانت و پارتی‌بازی در محیط اداره شد.

موسوی اختلاف در میزان دریافتی کارکنان را بهانه ای برای تعرض به بیت‌المال برشمرد و افزود: مدیران با درایت بیشتری نسبت به رفع این مشکل اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی