English

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی ساری:

کمیته‌های تخصصی شورای راهبردی توسعه گردشگری شهرستان ساری آغاز به کار کرد

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ساری از آغاز به کار کمیته‌های تخصصی شورای راهبردی توسعه گردشگری شهرستان ساری، خبر داد.

کمیته‌های تخصصی شورای راهبردی توسعه گردشگری شهرستان ساری آغاز به کار کرد
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، قاسم قادری در جمع فعالان صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان ساری با اشاره به راه‌اندازی بازارچه دائمی صنایع‌دستی در محل بازار امام رضا (ع) ساری و اختصاص ۲۰ غرفه به فروشگاه صنایع‌دستی، اظهار داشت: در حال حاضر مردم کمتر نسبت به مکان فعالیت آنان آگاهی دارند که با چاپ و پخش کتابچه راهنمای گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان در حال معرفی آن هستیم‌.

وی با تأکید بر نقش و سهم رسانه و فضای مجازی در اطلاع‌رسانی نسبت به فعالیت فعالان بخش‌های مختلف میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در سطح ساری، ادامه داد: ما نیازمند همکاری بیشتر فعالان رسانه برای برقراری ارتباط میان این ۳ بخش و اطلاع‌رسانی درباره نوع فعالیت آنان هستیم.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ساری در پاسخ به یکی از فعالان گردشگری درباره برگزاری ماهانه نمایشگاه صنایع‌دستی در مرکز استان، تصریح کرد: برای برگزاری نمایشگاه نیازمند تعامل و همکاری بیشتر شورا و شهرداری ساری با میراث‌فرهنگی هستیم.

وی با بیان اینکه در ساری تعداد ۲ هزار خانه مسافر و بوم‌گردی در حال فعالیت هستند، گفت: با برگزاری جلسات متعدد با دستگاه‌های ذیربط از جمله فرمانداری، اداره نظارت بر اماکن عمومی و نیروی انتظامی توسط اداره میراث‌فرهنگی در حال ساماندهی و پیگیری است.

لازم به ذکر است؛ شورای راهبردی توسعه گردشگری ساری شش کمیته آموزش و پژوهش، گردشگری و برندسازی، رسانه، تبلیغات و فضای مجازی، صنایع‌دستی و صادرات، پکیج ها و تورهای گردشگری و نظارت بر آن و صیانت از آثار تاریخی را شامل می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه