English

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران خبر داد؛

اجرای بیش از ۵ هزار برنامه برای بزرگداشت حماسه خرمشهر در مازندران

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: بیش از ۵۰۰۰ فعالیت و برنامه ویژه بزرگداشت سوم خرداد ، سالروز حماسه فتح خرمشهر در استان برگزار می شود.

اجرای بیش از ۵ هزار برنامه برای بزرگداشت حماسه خرمشهر در مازندران
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، ‌‌ سرهنگ پاسدار محمدحسن سلامی در آستانه سوم خرداد سالروز حماسه فتح خرمشهر با بیان اینکه سوم خرداد برگ زرین و نقطه عطف تاریخ دفاع مقدس است، اظهار داشت: سوم خرداد رمز پیروزی ما در دوران دفاع مقدس محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فتح خرمشهر معجزه گونه انجام شد آن را یک فتح الفتوح و پیروزی بی‌نظیر در تاریخ دفاع مقدس برشمرد و با تاکید بر لزوم گرامیداشت حماسه بی‌نظیر فتح خرمشهر، ادامه داد: گرامیداشت فتح خرمشهر گرامیداشت انقلاب و ارزش‌های انقلابی یک ملت بزرگ است که با اراده‌های آهنین خود مقابل نظام سلطه ایستادگی کردند و چون کارشان مجاهدت در راه خدا بود با عنایت الهی پیروزی‌های بزرگ رقم خورد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از برگزاری بیش از پنج هزار فعالیت و برنامه در سطح استان مازندران به مناسبت سالروز حماسه فتح خرمشهر خبر داد و تصریح کرد: امسال ایام سوم خرداد با شهادت آیت الله دکتر «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور مردمی و شهدای خدمت مصادف شد که در نقاط مختلف استان طی چند روز شاهد برگزاری برنامه‌ها خواهیم بود.

وی، برگزاری صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح، اجرای موسیقی زنده دفاع مقدس و مقاومت در بوستان ولایت، نواختن زنگ ایثار مقاومت، محفل خاطره گویی رزمندگان عملیات بیت المقدس، عطرافشانی مزار شهدا و یادمان‌های شهدای گمنام، همایش شعر بومی دفاع مقدس و مقاومت، تور بین المللی خزر با محوریت سوم خرداد، یادواره شهدای جهادگر عملیات بیت المقدس، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و افتتاح یادمان شهید گمنام اداره کل ورزش و جوانان را از جمله برنامه‌های این مناسبت برشمرد.

سرهنگ سلامی خاطرنشان ساخت: همچنین یادواره شهدای فتح خرمشهر، مسابقه نقاشی و نمایشگاه فتح الفتوح، برگزاری یادواره شهید نوروزی در نکا، نصب تمثال شهدا بر سر در ادارات، اردو‌های جهادی با هدف آموزش و ترویج دانش کشاورزی در مناطق محروم، رونمایی از تازه‌های نشر شاهد در حوزه ایثار و شهادت، اعزام راویان ایثار در مراکز فرهنگی و محافل آموزشی و تبلیغات محیطی و فضاسازی شهری با محوریت فتح خرمشهر از دیگر برنامه‌های این ایام خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه