English

رئیس اداره راهداری رامسر خبر داد؛

عملیات روکش آسفالت ۱۲ کیلومتر از راههای شهرستان رامسر

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان رامسر از بهره برداری از عملیات روکش آسفالت راه های فرعی جنت رودبار به طول 7 کیلومتر و جواهر ده به طول 5 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 37 میلیارد تومان خبر داد.

عملیات روکش آسفالت 12 کیلومتر از راههای شهرستان رامسر
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، محمدگلیج اظهار داشت: شهرستان رامسر از جمله شهرستان های است که از نظر شرایط جغرافیایی و گردشگری بسیار پر رفت و آمد بوده به همین دلیل ایمن سازی و بهسازی راههای ارتباطی این شهرستان از جمله فعالیتهای مهم به شمار می رود از این رو عملیات لکه گیری و روکش آسفالت راه های را به طور جدی در دستور کار قرار دارد.

وی از ایمن سازی و خط کشی محورهای مذکور خبر داد و افزود: شانه سازی ها، پاکسازی و حفظ حریم جاده ها، تأمین فضای پارک اضطراری خودروها در کاهش سوانح جاده ای مؤثر است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان رامسر به اقدامات ایمن سازی این اداره در سطح محورهای تحت پوشش خود اشاره و تصریح کرد: اقدامات ایمن سازی از قیبل تأمین روشنایی و رفع خاموشی، پاکسازی و زیباسازی حریم راه ها، شانه سازی، رنگ آمیزی پایه های تابلو و نرده های پل، آشکار سازی نقاط پر تصادف، نصب انواع علائم اخطاری قوس، مسیرنما و خطر نما، تعمیر و بازسازی و نصب گاردریل، ساماندهی و افزایش اثر بخشی علایم در طول محورها تنها بخشی از اقدامات ایمن سازی این اداره می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه