English

عضو گروه کشوری علوم اجتماعی دانشگاه آزاد کشور خبر داد؛

آسیب شناسی مباحث حوزه علوم اجتماعی در اجلاسیه دانشگاه آزاد

عضو گروه کشوری علوم اجتماعی دانشگاه آزاد کشور گفت: در این اجلاسیه اضافه شدن رشته گرایش های مختلف یا بازنگری در سرفصل ها آسیب شناسی شد.

آسیب شناسی مباحث حوزه علوم اجتماعی در اجلاسیه دانشگاه آزاد
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، عاصمه قاسمی در حاشیه اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در گفتگو با خبرنگار موج با بیان اینکه اساتید رشته علوم اجتماعی دانشگاه های آزاد سراسر کشور در این اجلاسیه گرد هم جمع شدند و تا در این حوزه بحث و گفتگو و تبادل نظر کنند، اظهارداشت: در واقع این اجلاسیه با یک شناخت دقیق از وضعیت موجود علوم اجتماعی و تدوین اوضاع مطلوب آن در ابعاد مختلف اجتماعی، اساتید تشکیل شد.

وی ادامه داد: در این اجلاسیه، گروه کشوری علوم اجتماعی دانشگاه آزاد کشور، اساتید، دانشجویان، رشته گرایش های مختلف و رشته هایی که باید به این رشته ها اضافه یا در سرفصل ها در ابعاد آموزشی پژوهشی بازنگری شوند، آسیب شناسی صورت گرفت و نقاط ضعف و قوت شناسایی شد.

عضو گروه کشوری علوم اجتماعی و مشاور امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: در واقع برای آنچه که امروز و در آینده در این حوزه در جامعه خودمان به آن نیاز داریم و همچنین آنچه که رشته علوم اجتماعی در دنیا در حال رقم خوردن است، یک نقشه راهی تدوین شد تا اساتید بتوانند در گروه های خود اجرا کنند.

وی تصریح کرد: این یک حرکت خوب و منسجمی هست و به دلیل شبکه حوبی که بین اساتید علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد وجود دارد امیدواریم در زمینه علوم اجتماعی به وضعیت مطلوبی دست پیدا کنیم به طوری که این رشته کارآمد و کاربردی باشد و به صورت عملیاتی با مسائل و چالش های جامعه ما پیوند بخورد و در حل مسائل و کمرنگ کردن بسیاری از چالش ها و آسیب‌ها مؤثر باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه