English

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران:

باید کسری و کمبود دانشجو در دانشگاه آزاد را جبران کنیم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران گفت: در اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در زمینه مباحث تخصصی و آسیب شناسی در رشته های مختلف بحث و تبادل نظر صورت گرفت تا با ایجاد ساز و کارهای مناسب، کسری و کمبود دانشجو در دانشگاه آزاد را جبران کنیم.

باید کسری و کمبود دانشجو در دانشگاه آزاد را جبران کنیم
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، سید عبدالله میرغیاثی در حاشیه اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی که به میزبانی چالوس برگزار شد در گفتگو با خبرنگار موج با اشاره به اینکه حرکت دانشگاه آزاد مازندران بر اساس سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد کشور است که با اهتمام سازمان مرکزی و رویکرد ارزشمند ریاست دانشگاه آزاد کشور تدوین شده است، اظهار داشت: همه ما در برابر این سند به عنوان یک سند بالادستی مسئول هستیم تا همه تحولات و رویکردهای تعالی دانشگاه آزاد استان مازندران را طبق این سند پیش ببریم.

وی با بیان اینکه مازندران یک استان حاصلخیز و با ظرفیت بسیار بالا است، ادامه داد: با توجه به ظرفیت 13 واحد دانشگاهی و یک مرکز در محمودآباد درصدد شناسایی ظرفیت ها و منابع واحدهای مختلف دانشگاه آزاد هستیم تا بتوانیم برای درآمدزایی غیر شهریه ای اقدام کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد استان مازندران گفت: اولین گامی که در استان مازندران و در راستای سند تحول برداشتیم این که سعی کردیم در اواخر سال 1402 تمامی واحدهای دانشگاهی را برای یک بار به عنوان تشکیل هیأت رئیسه داشته باشیم و با رؤسای واحدهای دانشگاهی و کارشناسان حوزه های مربوطه نشستی در راستای شناسایی ظرفیت ها برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: ما بر اساس ظرفیت هر یک از واحدهای دانشگاهی برنامه ریزی داریم تا بتوانیم وضعیت معیشتی و اقتصادی کارکنان و هیأت علمی دانشگاه آزاد استان مازندران را به درجه مطلوب و مقبول برسانیم.

میرغیاثی همچنین درباره اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی بیان داشت: این اجلاسیه به منظور تشکیل جلسات گروه های مختلف آموزشی مانند گروه هنر و رسانه، تعلیم و تربیت و علوم اجتماعی برگزار شد و رئیس دانشگاه آزاد کشور در این اجلاسیه با مدیران گروه های کشوری علوم اجتماعی دیدار کرد تا در زمینه مباحث تخصصی و آسیب شناسی در رشته های مختلف بحث و تبادل نظر صورت بگیرد و سپس با ایجاد ساز و کارهای مناسب، کسری و کمبود دانشجو در دانشگاه آزاد را جبران کنیم.

وی افزود: در این اجلاسیه بحث اقبال کم دانشجویان و خانواده ها به دانش های علوم اجتماعی مورد کنکاش قرار گرفت چرا که این موضوع جای نگرانی دارد زیرا در جامعه ای که در آن علوم انسانی رشد نکند و مبانی دانش انسانی مورد خدشه وارد شود، می تواند بر روی دیگر رشته ها هم تأثیرگذار باشد.

رئیس دانشگاه آزاد استان مازندران ابراز امیدواری کرد: تلاش می کنیم گروه های علمی و دانشی در گروه های مختلف انسانی با یکدیگر همفکری کنند و بتوانند اقبال اجتماعی دانشجویان و جامعه هدف را نسبت به این رشته ها افزایش دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه