English

رئیس پلیس راه استان مازندران:

احتمال یکطرفه شدن جاده کندوان

رئیس پلیس راه استان مازندران از احتمال یک طرفه شدن محور کندوان خبر داد.

احتمال یکطرفه شدن جاده کندوان
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، سرهنگ یدالله جهانتاب با اشاره به اینکه هم اکنون آمد و شد در جاده های مواصلاتی استان عادی و روان است، اظهار داشت: انتظار می رود در ساعات آینده محور کندوان از شمال به جنوب پر حجم شود و در صورت تراکم زیاد و اعلام پلیس راه یک طرفه خواهد شد.

وی ادامه داد: رانندگان از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند و در مسیر‌های کوهستانی دقت کرده با موبایل صحبت نکنند، کمربند ایمنی را ببندند و از تخلفات حادثه ساز پرهیز کنند.

رئیس پلیس راه مازندران، سرعت و سبقت غیرمجاز، نبستن کمربند ایمنی و حرکت در شانه خاکی را از جمله تخلفات حادثه‌ساز عنوان کرد و افزود: پلیس به‌شدت با این گونه تخلفات برخورد می‌کند و در صورت ثبت تخلف حادثه ساز، خودروی راننده متخلف ۷۲ ساعت به توقفگاه منتقل و برای گواهینامه راننده متخلف نیز نمره منفی درج خواهد شد.

وی، رعایت نکردن حق تقدم و صحبت کردن با تلفن همراه را از اصلی‌ترین علل وقوع تصادفات رانندگی ذکر کرد و رانندگان وسایل نقلیه خواست از هرگونه عجله و شتاب در رانندگی خودداری کنند تا سفری امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه