English

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد؛

لغزندگی جاده‌ها و لزوم رعایت سرعت مطمئنه در جاده های مازندران

رئیس پلیس راه مازندران گفت: سطح جاده‌ها در محور‌های اصلی این استان به علت بارندگی لغزنده است و رانندگان وسایل نقلیه هنگام تردد از این محور‌ها باید جوانب احتیاط را رعایت کنند.

لغزندگی جاده‌ها و لزوم رعایت سرعت مطمئنه در جاده های مازندران
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، سرهنگ یدالله جهانتاب اظهار داشت: از رانندگان وسایل نقلیه خواست هنگام تردد در محور‌های کوهستانی، علاوه بر اطمینان از سالم بودن خودرو، از توقف و اسکان در حاشیه جاده‌ها و کنار رودخانه‌ها خودداری و هنگام رانندگی جوانب احتیاط را رعایت کنند.

وی سرعت و سبقت غیرمجاز، نبستن کمربند ایمنی و حرکت در شانه خاکی را از جمله تخلفات حادثه‌ساز عنوان کرد و ادامه داد: پلیس به‌ شدت با این گونه تخلفات برخورد می‌کند و در صورت ثبت تخلف حادثه ساز، خودروی راننده متخلف ۷۲ ساعت به توقفگاه منتقل و برای گواهینامه راننده متخلف نیز نمره منفی درج خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران ، رعایت نکردن حق تقدم و صحبت کردن با تلفن همراه را از اصلی‌ترین علل وقوع تصادفات رانندگی ذکر کرد و گفت: رانندگان وسایل نقلیه خواست از هرگونه عجله و شتاب در رانندگی خودداری کنند تا سفری امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

لازم به ذکر است؛ مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه