English

نماینده ولی فقیه در مازندران:

جامعه جهانی از نسل کشی مردم در غزه متنفر است

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: متأسفانه دراین ماه مبارک شاهد افزایش جنایات رژیم صهیونیستی و ظلم بیشتر بر مردم مظلوم غزه و فلسطین بوده که موجب تنفر جامعه جهانی از نسل کشی مردم در غزه هستیم که به یاری خدا شاهد اضمحلال رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

جامعه جهانی از نسل کشی مردم در غزه متنفر است
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، آیت الله محمدباقر لائینی در خطبه های نماز عید سعید فطر با توصیه بر حفظ فیض معنوی روزه داران در ماه رمضان بر استمرار تقوای الهی در طول سال تأکید کرد و اظهار داشت: فطر از نگاه روایات عید جایزه است و پاداش حق تعال به مؤمنان روزه دار در ماه رمضان برکت و رحمت برای مؤمنان است.

وی ادامه داد: متأسفانه دراین ماه مبارک شاهد افزایش جنایات رژیم صهیونیستی و ظلم بیشتر بر مردم مظلوم غزه و فلسطین بوده که موجب تنفر جامعه جهانی از نسل کشی مردم در غزه هستیم که به یاری خدا شاهد اضمحلال رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به رفتارهای تروریستی برخی کوردلان در کشور بدون حرمت نگاه داشتن این ماه مبارک، گفت: از طرفی نیز برخی با تحریک رژیم صهیونیستی و آمریکا در جنوب کشور جنایت هایی را رقم زده اند و حافظان امنیت کشور را به شهادت رساندند.

وی تصریح کرد: ملت ما نشان داد که از دشمنان نمی ترسد از این عملیات تروریستی هراس ندارند به راه عزت و راه شهیدان خودشان ادامه خواهند داد.

آیت الله لائینی افزود: نهادهای امنیتی و اطلاعاتی و سربازان گمنام و با نام و آشکار و پنهان نقشه‌های دشمنان  را به لطف الهی ناکام گذاشته و امنیت را برای مردم با فدا کردن جانشان حفظ کرده اند.

وی از مسئولان خواستار توجه بیشتر به رفع مشکلات و خدمت بیشتر به مردم مؤمن کشور شد.

گفتنی است؛ نماز عید سعید فطر نماد تجلی بندگی مؤمنان روزه دار ماه مبارک رمضان، امروز در مساجد و مصلا ها و امام زادگان شاخص دیار علویان مازندران اقامه شد.

مؤمنان روزه دار استان مازندران پس از یک ماه روزه داری و راز و نیاز به درگاه خداوند متعال به شکرانه، نماز عید فطر را در نخستین روز ماه شوال در عید سعید فطر از ساعت ۶ صبح امروز در مساجد، بقاع متبرکه و نیز از ساعت ۸ صبح در مصلا‌های استان اقامه کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه