English

در حسینیه ثارالله سپاه آمل انجام شد؛

برگزاری مراسم یادبود شهدای کنسولگری ایران در دمشق

مراسم بزرگداشت شهدای حمله موشکی تروریستی به کنسولگری ایران در دمشق در حسینیه ثارالله سپاه شهرستان آمل برگزار شد.

برگزاری مراسم یادبود شهدای کنسولگری ایران در دمشق
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، حجت الاسلام ابراهیم یعقوبیان در این مراسم با بیان اینکه نام و راه شهدای حمله موشکی تروریستی به کنسولگری ایران در دمشق از جمله سرلشکر علی زاهدی و شهدای همراه در ذهن ملت ایران فراموش نخواهد شد، اظهار داشت: سردار زاهدی یکی از فرماندهان دلاور دوران دفاع مقدس به خصوص در عملیات‌های سرنوشت ساز بدر، کربلای ۴ ، ۵ و والفجر ۸ بوده است.

وی با اشاره به اینکه اخلاص، شجاعت و معنویت سردارزاهدی برای هیچکس پوشیده نیست و حقیقتاً شهادت ایشان تحول بزرگی ایجاد کرد، ادامه داد: شهادت سردار زاهدی جبهه مقاومت را مستحکم کرد و امیدواریم بتوانیم با نابودی رژیم صهیونیستی راه ایشان را ادامه پیدا کند.

امام جمعه آمل گفت: رژیم کودک‌کش و منحوس صهیونیستی در سکوت کامل مجامع و سازمان‌های پر ادعای بین‌المللی در تجاوزی آشکار به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه حمله کرد و تمامی قوانین و کنوانسیون‌های بین‌المللی را زیرپا گذاشت.

وی افزود: جنایتی که باعث به شهادت رسیدن و زخمی شدن تعدادی از دیپلمات‌ها، سرداران، فرماندهان و مستشاران ایران اسلامی در سوریه شد، از یاد ملت ایران دور نخواهد شد.

حجت الاسلام یعقوبیان بیان داشت: وقاحت رژیم صهیونیستی به حدی رسیده که در جنایتی از حد گذشته، خاک جمهوری اسلامی ایران را مورد حمله وحشیانه خود قرار می‌دهد.

وی ابراز داشت: ساختمانی که طبق تمامی قوانین بین‌المللی باید امن باشد از سوی اسرائیل بمباران شده و سردار محمد حاجی رحیمی از مقامات ارشد نظامی کشورمان به همراه سردار محمدرضا زاهدی فرمانده ارشد نیروی قدس سپاه در سوریه و لبنان به همراه تعدادی از دیپلمات‌ها و همراهان‌شان در حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

امام جمعه آمل یادآور شد: این‌بار دیگر سخن از حضور مستشاری ایران در سوریه نیست، حضور دیپلماتیک ایران در سوریه به چالش کشیده شده که ضروری است به طور جدی و مقتدرانه، پاسخی محکم و عبرت‌آموز به اسرائیل غاصب داده شود

وی خاطرنشان ساخت: مقام معظم رهبری فرمودند آنها را از این جنایت و امثال آن پشیمان خواهیم کرد، به حول و قوه‌ الهی ما نیز شهادت دیپلمات‌ها و مستشاران جمهوری اسلامی ایران در سوریه، این جنایت و نقص آشکار قوانین بین‌المللی که همزمان با سالروز شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) و در آستانه یوم‌الله روز قدس روی داد را به شدت محکوم می‌کنیم و خواستار پاسخی مناسب، جدی و محکم در زمان و مکانی مناسب از سوی سپاه مقتدر جمهوری اسلامی ایران به رژیم غاصب و سفاک صهیونیستی هستیم.

 

کاشت نهال به یاد شهدای قدس در آمل

در پایان این مراسم با حضور فرماندار، معاونان فرماندار، فرمانده و فرماندهان گردان‌های سپاه پاسداران شهرستان آمل و مدیر منطقه یک سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری آمل به یاد سردار زاهدی و دیگر شهدای حمله موشکی تروریستی به کنسولگری ایران در دمشق چندین اصله نهال مثمر در محل سپاه ناحیه شهرستان آمل کاشته شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه