English

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران خبر داد؛

مشارکت ۷۶۳ داوطلب هلال احمر در پشتیبانی از طرح‌های نوروزی ۱۴۰۳

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران از مشارکت ۷۶۳ داوطلب و به کارگیری ۲۶۰ دستگاه ترابری در پشتیبانی از طرح‌های نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

مشارکت ۷۶۳ داوطلب هلال احمر در پشتیبانی از طرح‌های نوروزی ۱۴۰۳
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، معین مهدی لموکی با اشاره به آغاز طرح‌های ملی از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تا روز دوم فروردین، اظهار داشت: در این مدت، تعداد ۷۶۳ داوطلب همراه با ۶۹ داوطلب حقوقی پشتیبانی داوطلبانه از برپایی پست‌های نوروزی و فرایند اجرایی طرح در سطوح ستاد و شعب را بر عهده داشته اند و ۲۶۰ دستگاه لجستیک نیز به صورت رایگان و با استفاده از ظرفیت داوطلبی شرکت نمودند.

 وی ادامه داد: در حوزه جوانان بیش از ۲۰/۵ میلیارد ریال، در حوزه داوطلبان بیش از ۲۶/۶ میلیارد ریال و در حوزه امداد بیش از ۴/۶ میلیارد ریال مشارکت ثبت شده است.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران در خصوص پویش هلال رحمت در استان مازندران گفت: تا امروز بیش از ۲۷۶۵ سبد معیشتی به ارزش مجموع دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در میان خانواده‌های نیازمند در سطح این استان توزیع شده است.

وی تأکید کرد:داوطلبان هلال‌احمر مازندران دوشادوش جوانان و امدادگران در قالب طرح‌های داوطلب یار، غربالگری سلامت، پویش بشر دوستی، مروجین سلامت، پویش هلال رحمت، نیابت و مرهم برای زائر، در حال خدمتگزاری به مسافران نوروزی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه