English

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران خبر داد؛

بقاع متبرکه مازندران میزبان جشن‌های نیمه شعبان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های مناسبتی در بقاع متبرکه استان، گفت: بقاع متبرکه مازندران، میزبان جشن‌های نیمه شعبان هستند.

بقاع متبرکه مازندران میزبان جشن‌های نیمه شعبان
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، حجت‌الاسلام ابرهیم حیدری جناسمی با تبریک به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان، سالروز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، حضرت مهدی (عج) اظهار داشت: بقاع متبرکه استان مازندران آماده برپایی جشن‌های نیمه شعبان هستند و از اول ماه شعبان جشن های اعیاد شعبانیه با حضور گسترده اقشار مختلف در این اماکن برگزار شد و همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد مهدی موعود(عج)، بقاع متبرکه استان با برگزاری ویژه‌برنامه هایی مردم را به جشن و شادی دعوت می‌کنند، ادامه داد: این برنامه‌ها و جشن‌ها با حضور گسترده اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران با بیان اینکه ویژه برنامه جشن نیمه شعبان در بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سطح استان برگزار می‌شود، افزود: بقاع متبرکه استان به‌ مناسبت نیمه شعبان آذین‌بندی می‌شوند و مراسم نورافشانی شب نیمه شعبان نیز در اکثر بقاع متبرکه و اماکن مذهبی اجرا می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه این جشن‌ها با همکاری مراکز افق امامزادگان و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌ها برگزار می‌شود، خاطرنشان ساخت: مداحی و مسابقه نقاشی ویژه کودکان همراه با جایزه، اجرای سرود و پذیرایی با شیرینی و شربت نیز جزئی از این برنامه‌ها است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه