English

رئیس مجمع عمومی خانه مطبوعات مازندران:

اعضای دوره نهم هیأت مدیره خانه مطبوعات مازندران مشخص شدند

رئیس مجمع عمومی خانه مطبوعات مازندران گفت: اعضای دوره نهم هیأت مدیره خانه مطبوعات مازندران مشخص شدند.

اعضای دوره نهم هیأت مدیره خانه مطبوعات مازندران مشخص شدند
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، محمد جویباری اظهار داشت: بر اساس فراخوان اعلام شده، مجمع عمومی عادی خانه مطبوعات استان مازندران به صورت الکترونیکی بر روی سایت این خانه به آدرس www.khanehmatbooat.ir همزمان با تعدادی از استانها با موضوع برگزاری انتخابات هیأت مدیره و بازرسی، ارائه گزارش فعالیت و تراز مالی از ساعت 10 آغاز شد و ساعت 13:15 دقیقه به پایان رسید.

وی ادامه داد: اعضای خانه مطبوعات ابتدا به مشاهده گزارش فعالیت و تراز مالی پرداختند و بعد از آن در انتخابات هیأت مدیره و بازرسی شرکت کردند.

خانه مطبوعات مازندران

رئیس مجمع عمومی خانه مطبوعات مازندران گفت: 257 نفر از 479 نفر عضو این خانه در مجمع عمومی امروز خانه مطبوعات و رسانه های مازندران شرکت کردند که مشارکت 65/53 درصدی را نشان می دهد.

وی تصریح کرد: در رسته مدیران مسئول سیده فریبا حسینی با 216 رأی و محمدرضا بهرامی با 156 رأی به عنوان عضو اصلی و رضا حسن زاده اشرفی به عنوان عضو علی البدل / در بخش خبرنگاران ساسان شیخی با 222 رأی، شهرام فهیمی با 187، حسن قمی با 135 به عنوان عضو اصلی و عشرت کراری با 112 رأی و محبوبه خلردی به عنوان عضو علی البدل / در بخش نمایندگی روزنامه های سراسری محسن گرجی با 173 رأی به عنوان عضو اصلی و سمیه شفیعیان به عنوان عضو علی البدل / در بخش نمایندگی خبرگزاری ها افشین ایمانی با 186 رأی به عنوان عضو اصلی و شاه بهرامی به عنوان عضو علی البدل به عنوان هیأت مدیره دوره نهم خانه مطبوعات و رسانه های مازندران انتخاب شدند.

جویباری بیان داشت: در بخش بازرسی نیز سید قادر موسوی نژاد با ۱۹۱ رأی و روح الله سلطانی با ۱۸۴ رأی به عنوان عضو اصلی و محسن هدایتی به عنوان عضو علی البدل بازرسی انتخاب شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه