English

مدیرکل بنیاد مسکن مازندران خبر داد؛

اختصاص اعتبار یک‌ هزار میلیارد ریالی به ۱۰۰ روستای مازندران

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه این نهاد برای توانمندسازی روستا‌های استان پای کار است، متعهد شد که برای هر یک از ۱۰۰ روستای هدف در فاز نخست توانمندسازی، تا پایان سالجاری یک میلیارد تومان تأمین اعتبار کند.

اختصاص اعتبار یک‌ هزار میلیارد ریالی به ۱۰۰ روستای مازندران
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، علی‌اصغر آسمانی‌مقدم اظهار داشت: از این ۱۰۰ روستا، ۵۲ روستا دارای اعتبار مصوب است که در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان‌ها برای آن برنامه‌ریزی شده است.

وی با اعلام اینکه ۴۸ روستا فاقد اعتبار هستند که برای فرمانداران نامه زدیم تا در برنامه کاری آن‌ها قرار بگیرد، ادامه داد: به عنوان مشوق گفتیم که قیر رایگان هم در اختیار روستا‌های مشمول توانمندسازی قرار می‌دهیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران گفت: در خصوص ۱۰۰ روستای هدف در فاز نخست توانمندسازی مد نظر استان، از محل اعتبارات ۱۴۰۲ پیش‌بینی لازم انجام شده است و قطعاً هم اقدام خواهد شد.

وی درباره تخصیص یک میلیارد تومان برای هر روستا تصریح کرد: بنیاد مسکن در این زمینه اهتمام دارد و حتماً مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان را برای روستا‌های هدف در فاز نخست، تأمین می‌کند.

آسمانی مقدم یادآور شد: هر هفته جلسه کمیته فنی و کمیته تصویب در این اداره‌کل برای گره‌گشایی از مشکلات مردم برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه