English

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران:

جذب سرمایه گذار، اولویت نخست و برنامه اول شهرداران باشد

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران با تأکید بر ضرورت برنامه ریزی های اقتصادی در مدیریت شهری، گفت: جذب سرمایه‌گذار برای رسیدن به درآمد پایدار باید اولویت اول شهرداری های استان باشد.

جذب سرمایه گذار، اولویت نخست و برنامه اول شهرداران باشد
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، احمد توکلی در همایش شهرداران مازندران در بابلسر اظهار داشت: جذب سرمایه گذار برای شهرداری ها آنقدر مهم است که باید کلاس های آموزشی برای آن برگزار کرد.

وی ادامه داد: شهرداران باید به درجه ای از توانمندی و قدرت چانه زنی بالا برسند که در جذب و حفظ سرمایه گذار موفق عمل کنند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با بیان این که، قانون یک ابزار مهم در شهرداری ها محسوب می شود، افزود: اگر شهرداری ها قانون را ملاک کارهای خود قرار دهند، موفق خواهند شد.

وی با بیان اینکه شهرداران باید دغدغه ی شهروندان را داشته باشند، گفت: جنس دولت سیزدهم مردمی بودن است و خدمت رسانی ما به مردم باید متفاوت تر از گذشته باشد.

توکلی بیان داشت: شهرداری ها باید در استفاده از ظرفیت های فناوری های جدید استفاده مطلوبی به عمل آورند چرا که کارهای سنتی دیگر جواب نخواهد داد.

وی عنوان داشت: اگر برای آینده شهر خود دغدغه داریم باید در حوزه فناوری و شهر هوشمند تحولی در توسعه شهری ایجاد کنیم.

معاون عمرانی استاندار مازندران تصریح کرد: شهرداری ها نیروهای مازاد زیادی دارند و باید از این نیروها در امنیت شهری و حفظ تأسیسات استفاده لازم را ببرند.

وی گفت: تا چند ماه دیگر عید نوروز فرا خواهد رسید و شهرداران باید از همین الان برای حضور مسافران در شهرها آمادگی لازم را داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه