English

فرماندار نوشهر:

کاشت درخت به فرهنگ عمومی تبدیل شود

فرماندار نوشهر با بیان اینکه کاشت درخت باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود، گفت: فرهنگسازی کاشت درخت بسیار اهمیت دارد و این را باید از مهدکودک ها و مدارس ابتدایی آغاز کنیم.

کاشت درخت به فرهنگ عمومی تبدیل شود
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، رستم زرودی با اشاره به سیاست دولت سیزدهم برای کاشت یک میلیارد اصله درخت، اظهار داشت: این طرح در یک در دوره پنج ساله انجام می شود و کار بسیار ارزشمندی است و این دستور در رلستای منویات مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه از 33 موضوع بحرانی تعداد 19 مورد در مازندران اتفاق می افتد و جز استان های پر مصیبت هستیم، ادامه داد: سیل و رانش و... در مازندران داریم و در اغلب این موارد نقش درخت به عنوان پیشگیری کننده بسیار مهم است.

فرماندار نوشهر گفت: درختان در زندگی ما انسان ها نقش های مهم و مختلفی دارند و برای محیط زیست طبیعی و انسانی حائز اهمیت است و حیات ما به حیات و سلامت منابع طبیعی وابسته است.

وی تأکید کرد: باید از امروز تا اردیبهشت روند درختکاری تداوم یابد تا برنامه های دولت در این منطقه اجرایی شود و البته باید گونه های مختلف و بومی برای کاشت درخت مورد توجه قرار گیرد.

زرودی بیان داشت: باید از ظرفیت های انسانی منطقه از جمله دانش آموزان برای کاشت درخت کمک بگیریم زیرا فرهنگسازی کاشت درخت بسیار اهمیت دارد و این را باید از مهدکودک ها و مدارس ابتدایی آغاز کنیم.

وی عنوان داشت: رسانه ها ظرفیت عظیمی در فرهنگسازی دارند و اداره کل منابع طبیعی مازندران - نوشهر باید از این ظرفیت استفاده بهینه کنند و تکلیفی که برای کاشت درخت بر دوش ما نهاده شد، انجام گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه