English

امام جمعه چالوس:

چالوس، ناملایمت های زیادی دیده است

امام جمعه چالوس گفت: شهرستان چالوس علیرغم ناملایمت های زیادی دیده است که با همدلی اعضای شورای تامین ، شورای اداری و مسئولین توانستیم در این شهرستان فعالیت های خوبی را انجام بدهیم که انتظار است فرماندار جدید چالوس برنامه ریزی های توسعه ای خوبی برای این شهرستان داشته باشد.

چالوس، ناملایمت های زیادی دیده است
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، حجت الاسلام سید داود موسوی در مراسم معارفه سرپرست فرمانداری چالوس اظهار داشت: جا دارد از زحمات ، تلاش ها و پیگیری های مستمر آقای زرودی در زمان سرپرستی فرمانداری چالوس که همزمان فرماندار نوشهر بوده قدردانی نمایم و هفته بسیج را نیز به همه تبریک می گویم.

وی ادامه داد: استقبال خوبی شهرستان از انتصاب آقای شریفی ، سرپرست جدید فرمانداری چالوس داشته و امیدواریم با هماهنگی معاونین خود درراستای توسعه شهرستان تلاش وافری داشته باشند.

موسوی تاکید کرد: عاقبت بخیری بسیار بسیار مهم است و لذا در زمان مسئولیت باید بدانیم که خدمت به مردم فرماموش نشود و خدا آن روز را نیاورد که موقع رفتن مسئولی با بی آبرویی برود و تکریم ارباب رجوع باید در اولویت مسولین باشد.

امام جمعه چالوس بیان داشت: چالوس ، قدمگاه بیش از  هزار شهید گیلان و مازندران است و در همه عرصه ها مردم چالوس حضور داشته و همواره پیرو آرمانهای انقلاب و ظام هستند.

وی گفت: توقع ما این است غرب استان مازندران و شهرستان چالوس را بیشتر ببینند و حضور استاندا و معاونین وی درغرب استان باید بیشتر شود تا مشکلات مردم به صورت مطلوب بررسی شود.

وی گفت: مردم همچنان درگیر مشکلات سیل سال گذشته و روزهای گذشته هستند که نیاز است در این زمینه برنامه ریی های بیشتری داشته باشند.

موسوی خطاب به فرماندار جدید چالوس گفت: اینجا شهر شما است و خوشبختانه معاونین خوبی داریدو اشرافیت خوبی هم نسبت به شهرستان دارید که امیدواریم با وحدت ، همدلی و وحدت برنامه ها را پیش ببرید.

امام جمعه چالوس بیان داشت: شهرستان چالوس علیرغم ناملایمت های زیادی دیده است با همدلی اعضای شورای تامین و شورای اداری و مسئولین توانستیم در این شهرستان فعالیت های خوبی را انجام بدهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه