English

استاندار مازندران:

خسارت‌های سیل اخیر بررسی و نتیجه به وزیر کشور اعلام خواهد شد

استاندار مازندران گفت: با توجه به سیل اخیر مناطق عباس آباد، کلارآباد، چالوس، نور، سوادکوه و برخی شهرستان‌های شرق استان، وزیر کشور و دو تن از معاونینش به اتفاق رئیس ستاد مدیریت بحران کشور برای بازدید میدانی از مناطق سیل زده به مازندران آمدند.

خسارت‌های سیل اخیر بررسی و نتیجه به وزیر کشور اعلام خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سیدمحمود حسینی پور اظهار داشت: این بازدید که از ساعت ۷ صبح شروع شد و تا ظهر ادامه داشت بخشی از اماکن دچار آسیب منطقه، رودخانه‌ها، زمین‌های کشاورزی و بخشی از مناطق شهری مورد بازدید قرار گرفت و مقرر شد ساخت‌ و سازها در حریم رودخانه اصلاح شود و از ساخت و سازهای غیرمجاز پیشگیری شود.

وی ادامه داد: توصیه وزیر کشور بر توجه ویژه به حریم رودخانه‌ها و بحث ساخت و سازهاست.

استاندار مازندران تصریح کرد: مقرر شد لایه روبی رودخانه‌های آسیب دیده و احداث فنی آبخیزداری انجام شود تا در آینده دیگر شاهد تخریب و عواقب ناشی از سیل نباشیم.

وی بیان داشت: همچنین مقرر شد با تمام دقت تمام خسارت‌های سیل اخیر بررسی و نتیجه به وزیر کشور اعلام شود.

حسینی پور افزود: برای آینده بهتر استان قرار شد گزارش دقیقی از وضعیت تمام مناطق سیل خیز، توسط آب منطقه‌ای و ستاد بحران انجام شود تا با تأمین بودجه از سوی ستاد بحران، اقدامات پیشگیرانه صورت گیرد.

وی ابراز داشت: در این بازدید، نمایندگان مجلس، مسئولان مناطق و مردم محلی، مسائل پیش آمده و نظرات خود را به صورت مستقیم با وزیر کشور در میان گذاشتند و قرار شد همه این‌ موارد پس از بررسی، جمع‌بندی شود و در قالب مصوبه‌ای توسط ستاد بحران ابلاغ شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه