English

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران:

مازندران برای برگزاری راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان آماده است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران گفت: آیین روز استکبار ستیزی ۱۳ آبان به عنوان انقلاب دوم ایران اسلامی امسال نیز با شکوه خاصی برگزار می‌شود.

مازندران برای برگزاری راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان آماده است

 به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام علی اصغر اصغری در نشست ستاد هماهنگی برنامه‌های ۱۳ آبان در استان، ۱۳ آبان را به عنوان بارزترین شاخصه انقلاب اسلامی، تجلی خشم و انزجار ملت ایران علیه استکبار جهانی دانست که دسیسه‌های رژیم استکباری را برملا ساخته است.

وی با بیان اینکه برای برپایی راهپیمایی برنامه‌های مختلفی در استان طراحی شده است ادامه داد: از نماهنگ دو هزار نفری دانش آموزان اداره کل آموزش و پرورش مازندران به مناسبت ۱۳ آبان رونمایی می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه مردم مسلمان و انقلابی مازندران مانند همیشه با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی عظیم ۱۳ آبان حماسه آفرینی می کنند، گفت: مردم با حضور در راهپیمایی پاسخ دندان شکن به استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه سه رویداد مهم در ۱۳ آبان باید تبیین و روشنگری شود، تبعید حضرت امام راحل توسط رژیم منحوس پهلوی را از جمله وقایع برشمرد و تسخیر لانه جاسوسی را که از آن به عنوان انقلاب دوم یاد می شود، را از دیگر حوادث بیان کرد و افزود: نظم نوین جهانی با نسل آرمانی شعار محوری ۱۳ آبان است.

حجت الاسلام اصغری با بیان اینکه آماده برگزاری باشکوه مراسم ۱۳ آبان و روز استکبار ستیزی هستیم، تصریح کرد: راهپیمایی باشکوهی در سراسر استان برگزار می شود و این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام تویسرکانی در ساری برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه