English

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی مازندران:

دوره آموزشی تولید سرامیک در مازندران برگزار می‌شود

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از برگزاری دوره آموزشی تولید سرامیک به روش ریخته‌گری در مازندران خبر داد.

دوره آموزشی تولید سرامیک در مازندران برگزار می‌شود

به‌ گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسین ایزدی اظهار داشت: این دوره آموزشی به مدت دو روز با نظارت واحد آموزش و ترویج معاونت صنایع‌دستی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: دوغاب‌های سرامیک و قالب‌های گچی، عوامل تأثیرگذار بر تولید به روش ریخته‌گری و مشکلات آن، ریخته‌گری و تولید قطعات به روش دوغاب سرامیک و اتصال قطعات سرامیکی به یکدیگر از جمله سرفصل‌هایی است که در این دوره ارائه می‌شود.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با اشاره به پرداخت قطعات سرامیکی و بازیافت دوغاب سرامیکی و استفاده از آن برای تولید مجدد، گفت: آموزش شیوه‌های جدید مطابق با آخرین دانش روز یکی از دغدغه‌های ما در حوزه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی است.

وی، آموزش در هر زمینه‌ای را مقدمه خلاقیت و نوآوری برشمرد و یادآور شد: خوشبختانه در مازندران با تنوع تولید و رشته صنایع‌دستی مواجه هستیم تلاش در این معاونت بر آن است تا با نوآوری و خلاقیت و ورود تکنیک‌های جدید در تولید محصولات، بازارهای جدیدی برای دست ساخته‌های هنری هنرمندان ایجاد کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه