English

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران مطرح کرد؛

دسترسی آسان روشندلان به کتاب‌های بِرِیل در کتابخانه‌های عمومی مازندران

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران گفت: مناسب‌سازی برای قشر روشندل جامعه به منظور انجام امورات آنها بسیار مهم و حائز اهمیت است و ما در راستای آموزش‌های لازم و ضروری برای روشندلان، این زمینه‌ها و بسترها را در کتاب‌های بِرِیل داریم.

دسترسی آسان روشندلان به کتاب‌های بِرِیل در کتابخانه‌های عمومی مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، ‌سکینه خاتون مهدیان‌پور در حاشیه همایش «دستانِ من چشمانِ من» در چالوس در گفتگو با خبرنگار موج اظهار داشت: این همایش با هدف تجلیل از اعضا و کتاب‌داران کتابخانه‌های عمومی استان مازندران به همت اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان چالوس برگزار شد.

وی ادامه داد: در کتابخانه‌های شهرستان‌های بهشهر، ساری و چالوس در سه بخش نابینایان بیش از 100 عضو روشندل داریم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران با بیان اینکه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور تهیه کننده تمامی کتاب‌های بِرِیل است که برای روشندلان در سراسر کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد، تصریح کرد: مناسب‌سازی برای قشر روشندل جامعه به منظور انجام امورات آنها بسیار مهم و حائز اهمیت است و ما در راستای آموزش‌های لازم و ضروری برای روشندلان، این زمینه‌ها و بسترها را در کتاب‌های بِرِیل داریم.

وی گفت: همچنین با برگزاری جشنواره‌ها و برنامه‌های مناسبتی، زمینه لازم را برای فعالیت روشندلان فراهم می‌کنیم از جمله جشنواره کتابخوانی رضوی که تمامی کتاب‌های آن بِرِیل شده و تمامی روشندلان ما در سراسر کشور می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه