English

پیام نماینده ولی فقیه در مازندران و استاندار مازندران:

حمله بیرحمانه و ددمنشانه رژیم غاصب اسرائیل به بیمارستان معمدانی را محکوم می کنیم

آیت الله محمدی لائینی و سیدمحمود حسینی پور با صدور بیانیه ای؛ ضمن محکومیت جنایت ضد بشری و جنگی رژیم غاصب صهیونیستی در حمله وحشیانه به بیمارستان معمدانی و شهادت مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین در باریکه غزه و اعلام عزای عمومی روز چهارشنبه از مردم دیار علویان خواستند تا با تجمعات گسترده و سراسری، وحشی گری و نسل کشی رژیم منحوس و صهیونیستی اسرائیل را محکوم نمایند.

حمله بیرحمانه و ددمنشانه رژیم غاصب اسرائیل به بیمارستان معمدانی را محکوم می کنیم

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران و سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران با صدور بیانیه ای حمله بیرحمانه و ددمنشانه رژیم غاصب اسرائیل به بیمارستان معمدانی و شهادت مسلمانان در نوار غزه را محکوم کردند.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

 

                                                                                                                              بسم الله الرحمن الرحیم

جنایت ضد بشری و جنگی رژیم غاصب صهیونیستی در حمله وحشیانه به بیمارستان معمدانی و شهادت مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین در باریکه غزه نماد و نمود قساوت، سنگدلی و اقدامات ضد انسانی است که در تاریخ بشریت برای همیشه ثبت و ضبط خواهد ماند.

نیروهای جنایتکار صهیونیستی با این قتل عام وحشیانه با موشک باران مرکز بیمارستانی که مظلوم ترین انسان ها تحت درمان و رنج قرار داشتند، فجیع ترین کشتار را علیه بشریت به راه انداخته وهزاران نفر از زنان و کودکان بی دفاع را به خاک و خون کشیدند.

این اقدام وگسترش حملات وحشیانه که همدلی و همراهی اکثر مردم مسلمانان جهان و مردم آزادیخواه و نهادهای بین المللی غیروابسته به رژیم صهیونیستی را به همراه داشت، جهانیان را متوجه نهاد ضدبشری این رژیم کودک کش و حامیان سنگدل آن نمود.

بی شک تداوم این نوع حملات و اقدامات ددمنشانه عواقب وخیمی برای امنیت و ثبات منطقه در پی خواهد داشت و البته ساعت نابودی این سیستم آدم کش را به جلو خواهد انداخت.

اینجانبان؛ اقدام نابخردانه و ضدبشری رژیم صهیونیستی را در بیمارستان معمدانی غزه را شدیدا محکوم می کنیم و از جامعه بین‌الملل خواستاریم که به مسئولیت قانونی خود عمل کرده و اسرائیل را از ارتکاب جنایات بیشتر در حق غیر نظامیان بازداشته و این رژیم منحوس و غیرقانونی را متوجه عواقب اقدامات غیرانسانی اش بنماید و اسرائیل را از ارتکاب جنایات بیشتر در حق غیر نظامیان بازدارد.

بار دیگر ضمن انزجار شدید از اقدامات ضدبشری رژیم جعلی و جنایت کار اسرائیل و جنایت جنگی اخیر در حمله به بیمارستان غزه، هم راستا با سراسر کشور در همدلی با مردم مسلمان و مظلوم غزه امروز چهارشنبه را عزای عمومی اعلام می نمائیم و از مردم بصیر، ولایتمدار و همیشه در صحنه استان مازندران خواستاریم با تجمعات گسترده و سراسری، وحشی گری و نسل کشی رژیم منحوس و صهیونیستی اسرائیل را محکوم نموده و برگ زرین دیگری را در دفتر خاطرات حمایت از قدس شریف و مردم بی دفاع غزه ثبت ودرج نمایند.

محمدباقر محمدی لائینی / نماینده ولی فقیه در مازندران

سیدمحمود حسینی پور / استاندار مازندران

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه