English

مشاور استاندار مازندران:

گازرسانی، محور توسعه در مناطق صعب العبور مازندران است

مشاور استاندار مازندران گفت: گازرسانی، محور توسعه در مناطق صعب العبور مازندران در تمام بخش‌های خدمات، صنعت و اقتصاد است و دولت برای رساندن آن به تمام مناطق تلاش خوبی انجام داده است.

گازرسانی، محور توسعه در مناطق صعب العبور مازندران است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، عبدالله ریاحی با بیان اینکه صادقانه خدمت کردن یکی از افتخارات شرکت گاز است، اظهار داشت: روحیه جهادی، ایثارگری و عقیده و نیت پاک مدیران و کارکنان شرکت گاز باعث رشد و پیشرفت امور در بخش توسعه گازرسانی در استان شد.

وی در جلسه شورای مشورتی ایثارگران استان مازندران با تأکید بر اینکه فرهنگ مدیریت مصرف صحیح از گاز طبیعی باید سرلوحه امور ایثارگران باشد، ادامه داد: شرکت گاز مازندران همواره در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی پیشرو بوده است.

مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استان مازندران گفت: برای رضایتمندی مردم و جامعه هدف امور ایثارگران از تمام ظرفیت‌های موجود استان استفاده خواهیم کرد و تسهیل در روند اجرای امورات مربوط به این عزیزان باید اولویت دستگاههای اجرایی باشد.

وی افزود: گازرسانی، محور توسعه در مناطق صعب العبور مازندران در تمام بخش‌های خدمات، صنعت و اقتصاد است و دولت برای رساندن آن به تمام مناطق تلاش خوبی انجام داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه